Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور درباره برخی واکنش ها به سخنان معاون اول رئیس جمهور گفت: جنگ اقتصادی پیچیده ترین نبرد دشمنان علیه جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا معزی در رشته توییتی درباره واکنش‌ها به سخنان معاون اول رئیس جمهور نوشت: «جنگ اقتصادی، پیچیده‌ترین و تکامل‌یافته‌ترین جنگ‌های ابداعی دشمنان این سرزمین بود و هست؛ جنگی که بنیان‌های اقتصاد و معیشت را نشانه می‌گیرد و در سودای فروپاشی همچون سرطان، از درون می‌پوساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از این جنگ، صعب‌تر و پیچیده‌تر، مقابله و رزم با آن است.

رزمی پیچیده، حساس و ظریف که نیازمند خطرپذیری در سکوت و گام‌های شجاعانه در تاریکی است. آنچه این رزم را پیچیده‌تر می‌کند این است که برای مقابله مؤثر، هیچ‌گاه نمی‌توان از ابعاد و تأثیر طاقت‌سوز آن گفت تا مبادا روزنه‌های دور زدن تحریم کور شود.

اسحاق جهانگیری به عنوان مسئول ستاد مقابله با تحریم، پرده‌ای از جنگ اقتصادی را روایت کرده و البته برای همین اندک هم مورد هجوم رسانه‌ای قرار گرفته است اما آنچه قطعاً رخ خواهد داد، نمایان شدن حقیقت جنگ اقتصادی است، حقیقتی که شهروندان پس از دوران تحریم و پس از سال‌های تحریف، بالاخره خواهند شنید.»

کد خبر 480100

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا معزی اسحاق جهانگیری معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور جنگ اقتصادی معاون اول رييس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید