Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگرچه پرسپولیس با جذب بازیکنان جدید خیال هوادارن خود را راحت کرده است اما تردید محمدحسین کنعانی‌زادگان در تمدید قرارداد به هملان اندازه برای هواداران این تیم نگران کننده است. اما انگار مدیران پرسپولیس خیالشان از تمدید قرارداد مدافع این تیم راحت به نظر می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، مدیران باشگاه پرسپولیس سعی می کنند بر اساس لیستی که کادر فنی به آنها ارائه داده است نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی ها که تمام انرژی خود را معطوف تسویه با طلبکاران سابق این باشگاه کرده اند در کنار آن با هماهنگی کادر فنی نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان این تیم که قرارداد آنها رو به پایان است اقدامات لازم جهت مذاکره و توافق انجام شود،در همین رابطه امروز احمد نوراللهی و وحید امیری به باشگاه پرسپولیس رفتند و جلساتی را به صورت جداگانه با سمیعی و شکوری برگزار کردند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد نفر بعدی که در سر لیست یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد به باشگاه معرفی شده است ، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع میانی این تیم است،درخصوص او که قراردادش در پایان فصل جاری با پرسپولیس به پایان می‌رسد شنیده می‌شود سرمربی قرمزها از باشگاه خواسته که پیش از پایان فصل بیستم او را متقاعد کنند تا پای قرارداد جدید با پرسپولیس را امضا کند و در فصل بیست‌ویکم هم پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

پرسپولیسی ها یک‌بار پیش از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و یک‌بار هم همین چند وقت گذشته با محمدحسین کنعانی‌زادگان تماس گرفته‌اند که برای مذاکرات و تمدید قراردادش به باشگاه برود اما این بازیکن هنوز این کار را صورت نداده و هربار برای اینکه به باشگاه برود بهانه‌ای تراشیده است.

کنعانی‌زادگان که یک نیم‌فصل دیگر با قرمزها قرارداد دارد، در ابتدای فصل هم به‌دلیل برخی مشکلات مالی حاضر نبود در تمرینات تیم شرکت کند و پس از چند بار مراجعه به باشگاه پس از اینکه مشکل مالی او مرتفع شد با قرمزها کارش را آغاز کرد و حالا هم به‌نظر می‌رسد رقم پیشنهادی باشگاه، مشکل اصلی کنعانی زادگان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس است.

مدافع ملی‌پوش قرمزها طی نیم‌فصلی که از لیگ برتر گذشته درحال امروز و فردا کردن تا زمان بیشتری برای فکر کردن به آینده‌اش دراختیار داشته باشد اما مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که او مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد و طی همین روزها با حضور در باشگاه حضور ادامه‌دارش را در جمع قرمزها قطعی می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی وحید امیری یحیی گل محمدی محمدحسین کنعانی زادگان احمد نوراللهی پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان وحید امیری یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس کنعانی زادگان تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی