Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:28:18 GMT

آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در یزد به ۲۱ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۶۵۶۲

آمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در یزد به ۲۱ نفر رسید

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر از شناسایی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان‌های میبد و اردکان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۲۱ مورد مثبت مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۵۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: امروز دو مورد بیمار مبتلای قطعی به کرونای انگلیسی در شهرستان اردکان و یک مورد در شهرستان میبد شناسایی شدند.

نوری شادکام ادامه داد: تاکنون در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه و خاتم، موارد ابتلا به کرونای انگلیسی دیده شده است.

وی یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و در همین مدت، یک مورد فوت بر اثر کرونا دراستان به ثبت رسیده است.

.نوری شادکام عنوان کرد: در حال حاضر ۱۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سرعت انتقال ویروس جهش یافته کرونا، نسبت به ویروس قبلی بیشتر است، اهمیت استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و شرکت نکردن در دورهمی‌ها بیش از پیش مورد تاکید است.

کد خبر 5165230

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد کرونای انگلیسی دانشگاه علوم پزشکی یزد ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بوشهر گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها انتخابات 1400 شیراز اراک کاشت نهال و درخت کرونای انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • آبشار‌های فصلی روستای شادکام + فیلم
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس