Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی برگزاری انتخاباتی آنلاین به صورت هم زمان در سراسر کشور که به طور ویدیو کنفرانس در ادارات کل ورزش و جوانان استان ها صبح امروز برگزار شد، محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی با کسب صد در صد آرا رئیس شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور، در استان تهران شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طی برگزاری انتخاباتی آنلاین به صورت هم زمان در سراسر کشور که به طور ویدیو کنفرانس در ادارات کل ورزش و جوانان استان ها صبح امروز برگزار شد، محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی با کسب صد در صد آرا رئیس شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور، در استان تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن: به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، امروز طی یک برگزاری انتخاباتی به طور آنلاین به میزبانی استان قزوین، شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور با هدف ایجاد اتحاد میان سازمان های مردم نهاد جوانان مرتبط با موضوع فوق در راستای افزایش و بهبود کیفیت زندگی جوانان تشکیل و هیئت رئیسه این شبکه در استان ها مشخص گردید.

از همین رو سازمان های مردم نهاد جوانان فعال استان تهران و عضو شبکه سلامت اجتماعی کشور نیز با حضور خود در دفتر معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این انتخابات به طور آنلاین شرکت کردند‌.

در این انتخابات که به صورت هم زمان در سراسر کشور برگزار شد، محمد گل محمدی به عنوان رئیس شبکه و فیروزه فتح الهی به عنوان دبیر شبکه سلامت اجتماعی جوانان کشور در استان تهران انتخاب شدند. همچنین گفتنی است امید رضاقلی، هانیه بامداد و مهدی صفویان از اعضای اصلی شورای مرکزی شبکه سلامت اجتماعی کشور در استان تهران هستند و مقرر شد در راستای تحقق اهداف عالیه، رئیس و دبیر شبکه استانی را همراهی نمایند.

در پایان جلسه نیز محمد گل محمدی ضمن گفت و گوی آنلاین با دبیر کل شبکه سلامت اجتماعی کشور و آرزوی موفقیت برای ایشان و همه‌ی جوانان کشور به خصوص اعضای هئیت رئیسه و شورای مرکزی شبکه سلامت اجتماعی در سراسر کشور و تشکر از حسن اعتماد جهت انتخاب ایشان به عنوان رئیس شبکه سلامت اجتماعی استان تهران گفت: بی شک امانت دار و قدردان آرای شما عزیزان هستم و به لطف خدا و یاری دوستان، تمام تلاش خود را جهت تقویت شبکه و بهبود کیفیت زندگی جوانان استان تهران به کار خواهم برد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت محمد گل محمدی رئیس شبکه سلامت اجتماعی استان تهران سراسر کشور محمد گل محمدی مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران