Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:42:53 GMT

مدیرعامل آلومینیوم: جدایی خطیبی به تیم ما ضربه زد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۶۷۲۶

مدیرعامل آلومینیوم: جدایی خطیبی به تیم ما ضربه زد

به گزارش ایرنا، سعید عباسی  در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک و شکست سنگین این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: بدون شک جدایی ناگهانی رسول خطیبی ضربه جبران ناپذیری به تیم ما زد. آلومینیوم در نیم فصل اول پدیده بود اما رفتن خطیبی شاکله تیم را به هم زد. این جدایی بدون حتی اعلام کتبی صورت گرفت.

وی افزود: ما حمید عبداللهی را به عنوان سرمربی موقت اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی پس از پرداختی که داشتیم، سه نفر از اعضای کادر فنی نیز بدون اطلاع باشگاه تیم ما را ترک کردند و به تراکتور پیوستند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اضافه کرد:  آنچه برای مردم اراک جای تعجب دارد این است که در بحث قرارداد جایز نیست سرمربی و مربی بدون توجیه و اعلام قبلی باشگاه را ترک کند.

وی اظهار داشت: در مورد خطیبی باید بگویم که همان روز تا ساعت ١٧ سر تمرین بودم. خطیبی لباس تمرین بر تن نداشت او گفت کسالت دارد. پس از آن رییس هیات مدیره به من زنگ زد که و گفت خطیبی قصد جدایی دارد. او بدون هیچ توافقی باشگاه را ترک کرد.

عباسی تصریح کرد: من به هیچ عنوان با این کار غیر حرفه‌ای موافق نیستم و باعث شد تیم ما آسیب ببیند. تیم ما شرایط بسیار عالی داشت اما الان لطمه سنگین خورد.

وی در مورد اظهارات مربی موقت آلومینیوم که اعلام کرده بود گل‌هایی که این تیم برابر سپاهان دریافت کرد مشکوک بود، افزود: ما کمیته فنی تشکیل دادیم و اعلام کردیم خیلی دقیق این مسائل را پیگیری کنند. این باخت فشار روحی و روانی برای ما داشت.

عباسی در رابطه با انتخاب سرمربی جدید آلومینیوم اضافه کرد: ظرف فردا یا پس فردا در این باره صحبت خواهیم کرد. 

وی در خصوص واگذاری سهام باشگاه اضافه کرد:  بحث فروش ارتباطی به هیات مدیره باشگاه ندارد و مالکیت در اختیار سهام دار است. ما بخش نظارتی کار را بر عهده داریم.

برچسب‌ها رسول خطیبی آلومینیوم لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رسول خطیبی آلومینیوم لیگ برتر فوتبال رسول خطیبی آلومینیوم لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه عکاسان جوان، نمایشگاه «وضوح ناقص» عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ با حضور اکبر ناظمی، رسول اولیازاده و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

آرمین عباسی در این نمایشگاه کوشیده مردمان اطرافش را صادقانه با ایده‌ای بدیع تصویر کند. در این نمایشگاه مخاطب با سوژه‌هایی روبه‌رو است که با وجود ناقص‌الوضوح بودن در عکس‌ها، آنچه که وانمود می‌کنند، برجسته شده است. عباسی تلاش داشته تا در آثارش وانمودهای زندگی انسان معاصر را که جزیی از زندگی است، وضوح ببخشد و پیش روی مخاطبان قرار دهد.

در متن استیتمنت نمایشگاه «وضوح ناقص» آمده است: «در جریان زندگی همه‌چیز در پرده‌ای تار تنیده شده است. گویی واقعیت هیچ چیز نه همانی است که می‌بینیم. وضوح در تمام سطوح ناقص است. در این عکس‌ها بر آن بودم که بگویم؛ صورت‌ها، لحظه‌ها، اشک‌ها، لبخندها، فریادها، همه و همه محو در جریان مرموز زندگانی‌اند که شاید کمترین فایده‌اش این باشد که خوب و بد یکدیگر را در تصویری که از خود نشان هم می‌دهیم، نسنجیم. حالا که همه و من می‌دانیم دنیای پیرامون‌مان اینچنین است، پس بیایید راستش را بگوییم. من حقیقت این ماجرا را عکاسی کرده‌ام.»

نمایشگاه «وضوح ناقص» تا روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت در خانه عکاسان جوان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این گالری واقع در یوسف‌آباد، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ مراجعه کنند.

کد خبر 6097422

دیگر خبرها

  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ایران بازدید کرد
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس