Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان دور رفت رقابت های لیگ یک فوتبال ایران،رسانه طرفداری به بررسی شرایط باشگاه های لیگ دسته اول می پردازد و حالا دومین قسمت اختصاص دارد به استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد.

از زمان برکناری سهراب بختیاری زاده در فصل گذشته و روی کار آمدن امیر خلیفه اصل، سرمربی آبی های خوزستان همواره حمایت های مادی و معنوی گروه ملی را کنار خود دیده است،توفیقی که چند صباحی بود دیگر سرمربیان در دوران افول و پسا سقوط از آن بی بهره بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، خلیفه از روز بیعت سربازانش با وی در فصل گذشته و تا به کنون عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای گذاشته اما کماکان از نوسان زیاد در روند نتیجه گیری شان رنج می برند که البته به لطف نتایج سینوسی دیگر مدعیان در فصل جاری،این کاستی هنوز آنچنان به دیده نیامده است.

استقلال خوزستان با پیشنهادهای اغوا کننده وارد کارزار نقل و انتقالات پیش فصل شد اما گذشت زمان نشان داد آن ها خیلی به دنبال بریز و بپاش نبودند و همین طبل تو خالی منجر به جدایی چندین بازیکن تاثیر گذارشان در آن مقطع زمانی و منتفی شدن خرید چندین بازیکن مطرح شود.

امیر خلیفه اصل و شاگردانش حالا که در منطقه صعود قرار دارند و در حوالی صدر پرسه می زنند،شاید آرزو می کنند که همین حالا لیگ یک به پایان برسد و با بهره گیری از وانفسای پیش آمده رهسپار لیگ برتر شوند اما چه می شه کرد که ماراتون لیگ دسته اول عجیب فرسایشی است و این قصه سر دراز دارد و باید دید کماکان و تا هفته های پایانی در کورس مدعیان باقی می مانند؟!

شنیده های موثق اما از جدایی چندین بازیکن تاثیر گذار استقلال خوزستان که به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار می رود در روزهای آینده حکایت دارد که اگر این خلا با جایگزین نکردن بازیکنان دیگر پر نشود،قطعا پیمودن موفقیت آمیز مسیر در دور برگشت را با دشواری فراوان همراه خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

لیگ آزادگان در طرفداری / قسمت اول؛ آغاز با رافت و پایان با صدرنشینی

 

اخبار داغ 

کنفرانس مطبوعاتی مهدی طارمی پیش از بازی با یوونتوس با زیرنویس فارسی خداحافظی وریا غفوری با پست دفاع راست دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خوان لاپورتا: به کامبک مقابل پاری سن ژرمن باور دارم؛ فکر می کنم مسی می خواهد بماند مینو رایولا مانعی در انتقال احتمالی ارلینگ هالند به منچسترسیتی محسوب نمی شود 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان