Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@23:12:11 GMT

غیبت دنباله‌دار حسینی در ترکیب ترابزون

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۷۳۴۴

در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال ترابزون اسپور که سید مجید حسینی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه مدیکال پارک مقابل تیم رده ششمی آلانیا اسپور قرار می‌گیرد.

سید مجید حسینی پس از غیبت در ترکیب ترابزون اسپور طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه که با یک با دوری از فهرست و سه مسابقه نیمکت‌نشینی برای او همراه بود، در بازی امروز مقابل آلانیا اسپور هم از ابتدا به میدان نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور در این فصل 10 بازی در سوپر لیگ ترکیه برای ترابزون اسپور انجام داده و در 10 مسابقه رسمی اخیرشان در ترکیب بازی‌های لیگ و جام حذفی ترکیه قرار نگرفته است.

یاران حسینی با 15 پیروزی، 6 مساوی و 6 شکست در این فصل 51 امتیازی و تیم چهارم جدول سوپر لیگ ترکیه هستند که برتری در دیدار با آلانیا اسپور تغییری در جایگاه آنها ایجاد نمی‌کند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ترابزون سید مجید حسینی حسینی ترابزون لژیونر ایرانی سوپر لیگ ترکیه ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری هافبک مرکزی و تاثیرگذار مس در بازی برابر گل‌گهر چهار کارته شد و شانس حضور در این مسابقه را از دست داد. منتظر محمد در بازگشت از اردوی تیم المپیک عراق به دلیل مصدومیت نتوانست مس را همراهی کند و مهدی ترکمان هم که در سه بازی گذشته عملکرد خوبی در غیاب منتظر داشت به دلیل مصدومیت بازی مقابل صنعت نفت را از دست داد.

نویدکیا که فهرست محدودی برای ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی در اختیار دارد در بازی مقابل صنعت نفت، مهدی‌زاده را در مرکز زمین جانشین فرشید باقری کرد و عرفان شهریاری بازیکن جوانی که در نیم‌فصل از گلگهر به مس پیوست به عنوان وینگر راست در پست منتظر و ترکمان به بازی گرفته شد.

رضا دهقانی سومین وینگر مصدوم هفته‌های گذشته مس بود که به تازگی به تمرینات این تیم بازگشته و در این مسابقه پس از مدت‌ها در نیمه دوم وارد زمین شد.

در نهایت مس در غیاب سه بازیکن تاثیرگذار و شاخص خودش  اولین شکست در دوران حضور محرم را تجربه کرد. نویدکیا در این مسابقه گزینه‌های زیادی برای تعویض نداشت و با میدان دادن به رضا دهقانی و محمدحسین کریم‌زاده تنها توانست از دو شانس تعویض خودش استفاده کند.

اين در حالى است كه على عدنان عراقى هم به تازگى به دليل بى‌انضباطى از تيم كنار گذاشته شده است.

مس در بازی هفته بیست و هفتم برابر سپاهان نیز محمدرضا مهدی‌زاده را به دلیل اخراج در آبادان در اختیار ندارد.

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)