Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال در آینده نزدیک برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ یک را به یک شرکت سهامی واگذار می‌کند و خودش نقش نظارتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، برون سپاری سازمان لیگ یکی از برنامه‌هایی است که شهاب‌الدین عزیزی خادم روی آن تأکید دارد. در حال حاضر سازمان لیگ مجری برگزاری همه مسابقات است که این سازمان با وجود اینکه مستقل است زیر نظر فدراسیون فوتبال اداره می‌شود و رئیس سازمان لیگ یکی از نواب رئیس فدراسیون فوتبال است اما در فوتبال حرفه‌ای فدراسیون فوتبال نقش نظارتی را در برگزاری مسابقات برعهده دارد و برگزاری بازی‌ها به یک شرکت سهامی واگذار می‌شود؛ شرکتی که با باشگاه‌های حاضر در مسابقات همکاری و تعامل نزدیکی خواهد داشت و البته باشگاه‌ها صاحبان اصلی سازمان لیگ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است کارگروه ویژه برون‌سپاری سازمان لیگ امروز تشکیل شود و فدراسیون امیدوار است که برگزاری لیگ بیست و یکم به باشگاه‌ها سپرده شود.

با برون سپاری سازمان لیگ همانطور که اشاره شد فدراسیون فوتبال ناظر برگزاری بازی‌ها خواهد بود و نقش باشگاه‌ها در برگزاری بازی‌ها بیشتر خواهد شد و می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در برگزاری بازی‌ها ایفا کنند. در حال حاضر باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ یک تنها تابع تصمیماتی هستند که از سوی سازمان لیگ اتخاذ می‌شود اما با واگذاری بازی‌ها به یک شرکت سهامی باشگاه‌ها نقش اصلی را در برگزاری بازی‌ها به عهده می‌گیرند.

البته فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع تصمیم‌گیرنده در فوتبال و اداره آن از نقش نظارتی در برگزاری بازی‌ها غافل نخواهد شد و روی اهلیت شرکتی که قرار است برگزاری بازی‌ها را برعهده بگیرد، تأکید خواهد داشت. این همان روشی است که در فوتبال اروپا هم جریان دارد و باشگاه‌ها برگزاری، درآمدزایی و بازاریابی لیگ را به عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سازمان لیگ شهاب الدین عزیزی خادم برگزاری بازی ها فدراسیون فوتبال سازمان لیگ باشگاه ها لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال