Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر توزیع برق شهرستان اهر از جایگزینی کابل‌های آلومینیومی به جای سیم‌های مسی برق شبکه از سال آینده در این شهرستان خبر داد.

کاظم تاروردی پور در گفت‌گو با ایسنا، گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر سرقت تجهیزات برقی علاوه بر نقاط مختلف کشور در شهرستان اهر نیز روند صعودی داشته که خوشبختانه در چند روز گذشته با تشکیل گشت‌های روزانه و همکاری نیروی انتظامی در جلوگیری از سرقت‌های تجهیزات برقی در حال حاضر شاهد کاهش روند سرقت‌ها در این شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با هدف کاهش سرقت سیم‌های مسی برق، علاوه بر گشت زنی روزانه همکاران و ماموران انتظامی و مراقبت‌های ویژه خطوط نیرو، اقدام به نصب دستگاه ضد سرقت در ترانس‌های برق کردیم که با کوچکترین لرزه‌ای علامت اعلام خطر و آژیر آن به صدا در می‌آید و حالت بازدارندگی در مقابل سرقت دارد.

وی با اشاره به این‌که از ۱۰ سال گذشته تاکنون هیچ سیم مسی به شبکه این شهرستان وارد نشده است، گفت: سرقت کابل و سیم برق علاوه بر تحمیل خسارت‌ها و هزینه‌های مالی به اداره برق، باعث کاهش کیفیت و توان برق رسانی شهری برای مصارف مشترکین و سایر موارد می‌شود.

تاروردی پور افزود: از جمله سیاست‌های پیش روی وزارت نیرو در سه سال آینده جمع آوری کامل سیم‌های مسی و جایگزینی کابل‌های آلومینیومی در شبکه برق رسانی کشور است.

وی گفت: با اجرای این طرح از سال آینده، استارت جمع آوری کامل سیم مسی از شبکه برق و جایگزینی کابل‌های خودنگهدار آلومینیومی در این شهرستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سیم های مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!