Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمت الله نارویی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یکی از مهمترین ویژگی‌های منطقه سیستان توفان‌های سهمگینی است که معمولا با سرعت ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر به حرکت در آمده و حجم عظیمی از ماسه و خاک را روانه شهرها و روستاها کرده و علاوه‌بر منازل مردم مسیرهای ارتباطی را مملو از شن‌های روان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به تعاقب این عملیات، حجمی معادل ۱۸ هزار و ۴۸۷ متر معکب ماسه بادی توسط ماشین آلات این تیم، بارگیری و با در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی به نقاط تعیین شده جهت دپوی مناسب، حمل شد.

سرپرست تیم راه سازی و راهداری وحدت سیستان تاکید کرد: با وجود ورزش باد شدید همراه با گرد و خاک در بسیاری از روزهای سالجاری در منطقه سیستان، با تلاش شبانه روزی راهداران در ۱۱ ماهه امسال هیچ گونه انسداد ناشی از توفان در مسیرهای ارتباطی گزارش نشده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان توفان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان توفان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان توفان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پروژه تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان یک طرح الگو در کشور است و نشان می‌دهد که اگر پای کار باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در حاشیه بازدید از طرح تامین آب اضطراری منطقه سیستان و زاهدان که به همراه فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، از زحمات مجموعه کارکنان وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران که به صورت جهادی در اجرای این پروژه فعالیت کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: با تلاش تمام مجموعه وزارت نیرو، شرکت‌ها و پیمانکاران این طرح بزرگ انجام گرفت و همه پای کار آمدند تا طرح حفر چاه و انتقال آب انجام شود و این در حالی انجام گرفت که در سال گذشته این منطقه بیابان بود و بیشترین حجم طوفان‌ها را در منطقه داشتیم و شرایط کار در منطقه بسیار سخت بود.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: از سوی دیگر شرایطی حاکم بود که آب چاه نیمه‌ها در حال اتمام بود و مردم گلایه‌مند و نگران از شرایط پیش رو بودند.

وی گفت: خداوند در کنار تلاش همه مجموعه‌ها، نعمت بارندگی در شمال استان سیستان و بلوچستان را عطا کرد و چاهک های در حال خشکیدن حیات دوباره گرفتند.

کرمی بیان داشت: طرح انتقال آب دریا نیز طرح بی‌نظیری است که با نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب بخشی از اعتبارات مورد نیاز نیز از صندوق ذخیره ملی تامین شد و این طرح بزرگ هم اکنون در حال اجراست. کیفیت در اجرای کار بسیار مهم است و باید بر کیفیت امور نظارت شود.

وی عنوان کرد: پروژه تامین آب اضطراری منطقه سیستان یک پروژه بی‌نظیر و الگو است و نشان می‌دهد که اگر بخواهیم در کشور پروژه‌های بزرگ انجام دهیم می‌توانیم به سرعت کار را شکل دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرعت در اجرای طرح‌ها را در پروژه‌های دیگر نیز می‌توانیم ببینیم به طوری که در حوزه ساخت بزرگراه در گذشته سالی 10 الی 15 کیلومتر در استان احداث می‌شد اما امسال این رقم به 180 کیلومتر رسیده است که جای قدردانی از دست‌اندرکاران این مجموعه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید در پی بارش‌های سیل‌آسای سیستان و بلوچستان
  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید
  • توفان شدید غرب و جنوب خراسان رضوی را درنوردید
  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • ثبت ۲۱ رکورد جدید بارشی در سیستان و بلوچستان
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد