Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیتروئن به طراحی‌های نامتعارف و عجیب و غریبش مشهور است، بنابراین ظاهر نسل بعدی C۵ نباید خیلی تعجب آور باشد.

دور اول عکس‌های جاسوسی یک کراس اوور سدان مانند عجیب و غریب را نشان می‌دهد که استتار شده است تا طراحی و جزئیات آن لو نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استتار باعث می‌شود تا طراحی منحصر به فرد این ماشین پنهان بماند. آخرین دسته از عکس‌ها بیشتر به خاطر همدردی با رویکرد منحصر به فرد خودروساز در تبدیل سدان به چیزی جذاب‌تر برای مصرف کنندگان است.

عکس های خودروی سیتروئن C۵

لیندا جکسون مدیر عامل سابق سیتروئن، سعی داشت مردم را برای C۵ آینده آماده کند و در سال ۲۰۱۸ گفت که "ذهنیت کاکتوس" را برای مدل نسل بعدی به کار می‌برد. خودروی C۵ سیتروئن کنجکاوی‌های خاص خود را دارد و استتار وظیفه خود را با پنهان نگه داشتن ظاهر طراحی انجام داده است. البته اگرچه نمی‌توان از طرح جلو پنجره و انتهای هاچ بک ماننده آن غافل شد اما به نظر می‌رسد این خودرو از لحاظ ظاهری شبیه به کانسپت سیتروئن Cxperience است که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد.

خودروی C۵ جدید با افزایش فضای کابین و جای بار، تمام تلاش خود را برای جذب مشتری‌های علاقمند به کراس اوور انجام می‌دهد. مطمئنا این ماشین سیتروئن سرگرم کننده و کاربردی است.

در کمال تعجب، C۵ جدید بر روی پلتفرم PSA EMP۲ Group PSA سوار خواهد شد که پایه و اساس پژو ۵۰۸ جدید هم هست، البته پژو شکل سدان خود را حفظ کرده است. این دو پیشرانه مشترک خواهند بود، اگرچه انتظار نمی‌رود سیتروئن پیشرانه‌های دیزلی را دریافت کند. با این حال، شایعات حاکی از آن است که این شرکت دقیقاً در زمان راه اندازی یک جفت پلاگین هیبرید ارائه می‌دهد.

اما در کل باید منتظر بمانیم تا فضای داخلی را ببینیم، هرچند که می‌تواند شبیه C۴ باشد. با این حال، سیتروئن می‌تواند در C۵ جدید سلیقه منحصر به فرد خود را در داخل ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

سیتروئن C5 Aircross، طراحی بی‌نقص به‌همراه سواری لذت‌‎بخش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی جدید خودرو لوکس شرکت سیتروئن C۵ جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید حسین حسینی به دلیل محرومیت بازی با تراکتور را از دست داد. محرومیت سید حسین باعث نشد که این بازیکن تیمش را در این بازی مهم همراهی نکند. در بازی که بدون گل و با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، سید حسین از روی سکوهای یادگار امام تماشاگر بازی تیمش بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901894

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پلنگی که کروکودیل شکار شده‌ را کشان کشان می‌برد
  • ۶ ویژگی منحصر به فردی که تک فرزند‌ها دارند
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • این قورباغه‌های زیبا، سمی‌ترین موجود جهان هستند (فیلم)
  • شکار نازی‌ها
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده