Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@11:15:45 GMT

برگزاری جلسه هم افزایی نمایندگان شورای معارف سیما

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۸۴۲۱

برگزاری جلسه هم افزایی نمایندگان شورای معارف سیما

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه شورای معارف با حضور نمایندگان شبکه های سیما ویژه هم‌افزایی در خصوص برنامه‌های ایام ۲۷ رجب، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه شورای معارف با حضور نمایندگان شبکه های سیما ویژه هم‌افزایی در خصوص برنامه‌های ایام 27 رجب، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    «جواد شیخ اکبری» با اشاره به تقارن عید نوروز و ایام شعبانیه گفت: بهره گیری از این ایام به ویژه در برنامه های تحویل سال ، ترویج فرهنگ مهدوی و فرصت سازی معنوی برای مخاطب دارای اهمیت است.     دبیر شورای معارف سیما افزود: برنامه ریزی شورای معارف برای ماه مبارک رمضان حول محور "قرآن کتاب زندگی" است و با برگزاری پویش در همه شبکه ها کاری منسجم با موضوع‌ حرکت  جمعی صبر و استقامت ارائه خواهد شد.     وی با اشاره به همکاری با سازمان دارالقرآن به  استخراج ۳۰ آیه و‌نکات تدبری آن توسط کارشناسان و استفاده در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: وظیفه رسانه‌ایی ما هم ایجاب می‌کند برای مخاطبین با سلایق مختلف مناجات خوانی های متفاوتی را در ساعات مختلف از شبکه های سیما در ماه مبارک پخش کنیم.      دبیر شورای معارف سیما  در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت طراحی برنامه هایی در خصوص پاسخگویی به شبهات دینی متناسب با ساختار هر شبکه تاکید کرد.      خاطرنشان می سازد در این جلسه نمایندگان شبکه ها ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های معارفی خود به بحث و گفتگو پرداختند. همچنین در ابتدای جلسه از تلاش های آقای سعید سلطانی تقدیر و برای آقای رسول آذرسرا به عنوان مدیر گروه معارف شبکه پنج و نماینده شورای معارف آرزوی موفقیت شد .

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایندگان شورا جلسه معارف سیما برگزاری ماه مبارک رمضان شورای معارف معارف سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان