Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از مجموعه‌های «راکتور تهران»، «فردو»، «نطنز»، «اراک» و «بوشهر» در برنامه کاری این کمیته قرار داد و احتمالاً بخشی از بازدیدها سال آینده انجام خواهد شد.

به گزارش مشرق، سارا فلاحی، رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های «کمیته هسته‌ای» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های پیش روی این کمیته بازدید از سایت‌های هسته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ سانتریفیوژهای ایرانی سوژه شبکه سعودی

وی افزود: این کمیته می‌کوشد در پی این بازدید ارزیابی از فعالیت‌های فنی صورت گرفته داشته باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طبق گفته مسئولان، ذی‌ربط قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت» اجرایی می‌شود، تصریح کرد: وظیفه داریم پیرو بازدیدهایی که در دستور داریم، ببینیم گفتار مسئولان به چه میزان با عمل صدق می‌کند.

فلاحی با بیان اینکه همه مسئولان عزم جدی برای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دارند، بیان داشت: محور وحدت مجلس و دولت می‌تواند در اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نمایان شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بازدید از مجموعه‌های «راکتور تهران»، «فردو»، «نطنز»، «اراک» و «بوشهر» در برنامه کاری «کمیته هسته‌ای» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار داد و احتمالا بخشی از این بازدیدها در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی راکتور تهران سارا فلاحی نطنز مجلس کمیته هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ببینید | بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!