Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع امنیتی عراقی به اخبار مربوط به حمله مجدد به پایگاه عین الاسد واکنش نشان دادند و به تشریح جزییات آن پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه عراقی دجله، یک منبع امنیتی به اخبار مربوط به هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد واکنش نشان داد.

این منبع بیان کرد: اخبار مربوط به حمله مجدد به عین الاسد صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان آمریکایی که در پایگاه حضور دارند رزمایش نظامی برگزار کردند؛ آنهم بدون اطلاع طرف عراقی که سبب شده است که مسئولان عراقی از حمله به بخشی که نظامیان آمریکایی در عین الاسد در آن قرار داردند، خبر بدهند.

منبع عراقی اعلام کرد: نیروهای آمریکایی باید قبل از انجام تمرین نظامی، طرف عراقی را درجریان قرار دهند. از آن گذشته تمرینات نباید در پاسی از شب انجام شود که ساکنان ناحیه البغدادی را دچار وحشت کند.

همزمان «قطری العبیدی» فرمانده حشد العشایری الانبار هم در فایلی صوتی ضمن تکذیب حمله به عین الاسد اعلام کرد: آنچه می‌گذرد تمرینات توپخانه ای داخل عین الاسد است و این پایگاه در معرض حمله قرار نگرفته است.

هشدار درباره بهانه قرار دادن حمله به عین الاسد برای حمله مجدد به حشد شعبیعظیم‌ترین حمله به آمریکا/ نظامی آمریکایی: پس از حمله به عین الاسد هنوز هم کابوس می‌بینم

دو منبع امنیتی هم به شفق نیوز اعلام کردند که این صدای تیراندازی و انفجارهایی که اواخر شب گذشته از بخشی از عین الاسد که نظامیان آمریکایی در آن حضور دارند شنیده شده است مربوط به حمله موشکی نیست بلکه به علت تمرینات روتین است و نیروهای آمریکایی اقدام به تمرینات با سلاح مختلف کرده اند که سبب شده است که برخی فکر کنند که بخش آمریکایی عین الاسد در معرض حمله قرار گرفته است.

این دو منبع تاکید کردند که آمریکا می خواهد از فعال بودن سلاح خود مطمئن شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار مربوط مربوط به حمله عین الاسد حمله مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»

به گزارش ایسنا، شهرداری منطقه ۱۳ در این‌باره اعلام کرد:‌ « با توجه به انتشار مطالبی با عنوان ساخت و ساز و قطع درختان در سرخه حصار به اطلاع می رساند که با توجه به حمله آفت سوسک پوست‌خوار کاج از سال‌ها پیش به درختان بوستان‌های جنگلی شهر تهران بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مجوز حذف درختان خشک و آفت زده برای جلوگیری از گسترش آفت به درختان سالم صادر شده و این اقدام با توجه به مجوز سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، به شماره ۱۴۰۲/۶۷/۴۸۷۲ انجام و بر اساس تبصره ۲ ماده ۴ قانون حفاظت، حکم حذف درختان آفت‌زده سوزنی برگ بوستان سرخه حصار صادر شده که موارد مذکور با درختان پهن برگ جایگزین می‌شوند.»

در ادامه توضیحات شهرداری آمده است: « ضمنا، هماهنگی اقدامات انتخاب پیمانکار و حذف درختان آفت زده توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری انجام و اقدامات لازم در این فرآیندها با نظارت های لازم اجرایی شده است.»

شهرداری در پایان نیز آورده است:‌« علامت گذاری های انجام شده بر روی درختان نیز بر اساس بررسی ها فنی درختان درگیر این آفت انجام و اطلاع رسانی های لازم قبل و حین اقدام به حذف درختان خشک از طریق رسانه ملی و سایر رسانه ها انجام و منتشر شده است. ضمنا پس از پاکسازی محل، عملیات  اجرای شبکه آبیاری تحت فشار و کاشت گونه های مناسب با شرایط محیطی در نقاط مورد نیاز بوستان سرخه حصار نیز اجرایی شده و مراحل تکمیلی آن ادامه دارد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»
  • عملیات نظامی ایران با این حرکت عجیب، موفق به پایان رسید /ماجرای شهادت و مفقودالاثری ۱۸ اسیر چه بود؟
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله مجدد نظامیان صهیونیست