Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید خال و سردار محمد حسین حمیدی روز سه شنبه در نشست مشترک که در بهشت زهرا (س) ب منظور هماهنگی های لازم جهت روزهای پایانی سال و اقدامات ویژه در این خصوص برگزار شد ، از شهروندان خواستند:  برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد ملی کرونا مردم برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) نیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در این دیدار ضمن تاکید بر لزوم توجه به توصیه های ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در جهت حفظ سلامت شهروندان از هرگونه تجمع پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، اغلب ایرانیان براساس یک سنت دیرینه پنجشنبه آخرسال جهت غبارروبی و قرائت فاتحه برای درگذشتگان خود بر سر مزارشان می روند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم برگزار نمی شود.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسما در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.

بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

برچسب‌ها بهشت زهرا کرونا شهرستان ری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا کرونا شهرستان ری بهشت زهرا کرونا شهرستان ری اخبار کنکور بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • اختصاص ۵۰۰ یورو ارز مسافرتی به زائران حج
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند