Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در راستای انجام وظایف حاکمیتی خود در دریا و صیانت از نوار ساحلی، با حمایت قاطع دادستان و شعب دادگاه شهرستان نوشهر، از ابتدای امسال تاکنون نسبت به قلع و قمع ۱۲ سازه غیرمجاز دریایی در مناطق ساحلی محدوده شهرستان نوشهر اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او طول مسیر آزاد شده را بالغ بر ۶ هزار و ۷۸۰ متر برشمرد و افزود: با قلع و قمع سازه‌های یاد شده و رفع تصرف کامل آن ها، اراضی ساحلی جهت بهره برداری در اختیار عموم قرار گرفت.

براساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ و ماده واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، ساخت و ساز بدون مجوز یا خارج از مجوز سازمان بنادر و دریانوردی در دریا‌ها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی ممنوع است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنادر و دریانوردی مازندران بندر نوشهر دادگستری مازندران بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر

در مسابقات سوارکاری استقامت قهرمانی مازندران، گرامیداشت دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا، ۲۵ سوارکار از شهر‌های بابل، قائمشهر، فریدونکنار و بابلسر باهم رقابت کردند.

شرکت کنندگان در مسافت‌های ۴۰، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر به مصاف هم رفتند که ۱۵ نفر در پایان رقابت‌ها گواهی پیمودن مسیر دریافت کردند.

در ماده ۴۰ کیلومتر، مسلم یوسف نژاد، بهمن اپیکان، مهدی خوشحالی، هانیه مختاری، آریا فیروزیان، صدف مختاری، فاطمه جانمحمدی، مریم ابراهیمی و رامین تقوایی و در ماده ۶۰ کیلومتر امیر داستان پور، صادق باقرنژاد، محمدعلی باید، حمید عهدی نژاد، تینا وهابی و فاطمه زارع، نفراتی بودند که موفق به دریافت گواهی پیمودن مسیر شدند.

آئین اهدای گواهی نفرات برتر با حضور لاغری معاون فرماندار بابلسر، آری مسئول بازرسی اداره کل و جوانان مازندران، احمدپور نایب رئیس شورای شهر بابلسر سیدبشیر جعفری رئیس هیات سوارکاری استان و  ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر برگزار شد و از خانواده معظم شهید مدافع وطن سید محسن حسین‌نیا نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • رشد ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر