Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در جمع ملی پوشان آلیش بانوان گفت: فدراسیون کشتی تمامی امکانات خود را در اختیار شما قرار داده است و انتظار دارد که شما نیز تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دهید.

دبیر با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور در خانه کشتی شهید هادی برگزار شد تصریح کرد: تمام سعی ما این است که از تمامی امکانات به جهت پیشرفت شما استفاده کنیم و قطعاً در صورت آماده شدن سالن شهید صدر زاده، اردو‌های بانوان در خانه‌های کشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم ملی آلیش بانوان می‌توانند به‌عنوان نماینده بانوان ورزشکار ایران در میادین آسیایی و جهانی افتخارآفرین باشد و فدراسیون کشتی نیز تمام تلاش خود را در جهت حمایت از شما انجام خواهد داد.

دبیر با تأکید بر حفظ مسائل اخلاقی و شئونات اسلامی تصریح کرد: شما به‌عنوان نمایندگان کشتی ایران محسوب می‌شوید و باید کوشش و تلاش تان این باشد که ابتدا شأن و جایگاه این ورزش ملی، مذهبی و سنتی حفظ و در ادامه نیز به‌عنوان نمایندگان بانوی ورزش ایران به‌عنوان یک الگوی اخلاقی و ورزشی در میان جامعه و نسل آینده آلیش بانوان باشید.

دبیر در پایان با اشاره به اینکه شما خوب هستید و باید سعی کنید که خوب‌تر شوید خاطرنشان کرد: پس از حضور در اردوی تیم ملی و بازگشت به خانه، پدر و مادر شما باید این را حس کنند که شما ازنظر اخلاقی بهتر شده‌اید.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی آلیش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته میثم محمدی سرپرست نویسندگان: این کتاب به مدت یک سال و نیم و با تلاش ۱۲ نویسنده از گروه جهادی نادیان و با هدایت محمد حسین فاعظی کارشناس مسائل فلسطین نوشته شده است.
در این کتاب تلاش شده به دور از مسائل سیاسی، واقعیات و جزئیات زندگی مردم فلسطین در محاصره و زندگی شخصیت ها‌ی فلسطینی در قالب داستان‌های کوتاه روایت شود.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • رونمایی از کتاب هزار و چهارصد و خیلی زود در شیراز
  • ضرورت توجه به حقوق و مسائل مادی معلمان
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش