Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان در دیدار با مدیر کل صداوسیمای کرمان گفت: نقش درون و برون مرزی و تاثیر گذار صداوسیما در سالگرد شهادت حاج قاسم بر کسی پوشیده نیست و انجام موفق آن طی حدود یک هفته در شرایط خاص، نمونه بارز مدیریت بحران است .      سردار معروفی، برقراری ارتباطات رادیویی وتلویزیونی باشبکه‌های سراسری و تهیه برنامه‌ها وگزارش‌های مختلف درحوزه‌های خبر و سیما را رضایت بخش و تاثیر گذار بیان کرد وافزود:رهبر معظم انقلاب رضایتشان را ازسالگرد سردار دلها اعلام نموده و آن را حماسه گونه کردند که این خود، مهر تاییدی بر انجام ویژه برنامه‌های سالگرد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: برگزاری منسجم و دعوت از همه اقشار در ویژه برنامه‌های سالگرد،موردرضایت خانواده شهید سلیمانی و پورجعفری، و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هم بوده است.
مدیرکل صداوسیما نیز در این دیدار گفت:مسئولیت رساندن پیام برنامه‌های سالگرد به گوش جهانیان بر عهده این سازمان و عواملش بود ودر کنار انعکاس از شبکه‌های سراسری، هفت شبکه استانی نیز ویژه برنامه‌های زنده را منعکس کردند و مجموع این برنامه‌ها برگ افتخاری بر عملکرد صداوسیما و مجموعه سپاه بود.
احمدعلیرمضانی، صدا وسیما را رسانه‌ای مردمی دانست و افزود: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده بالاترین اعتماد به رسانه ملی وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!