Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:30:03 GMT

کاهش تردد خودروهای شخصی در محورهای خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۹۳۸۹

کاهش تردد خودروهای شخصی در محورهای خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به عودت ۳۰ هزار خودرو به مبداء در خروجی شهرهای خوزستان در روزهای اخیر گفت: بسیاری از تذکرات و خودروهای عودت داده‌شده، خودروهایی بوده‌اند که آخر هفته‌ها قصد خروج از شهرها را داشته‌اند.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نحوه اعمال محدودیت تردد در ورودی‌ها و خروجی‌های استان خوزستان و شهرهای قرمز و نارنجی اظهار کرد: با توجه به شرایط خوزستان و با اقدامات انجام‌شده، شاهد کاهش تردد در محورها هستیم و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۱۲ تا ۱۵ درصدی تردد خودروهای شخصی را داشته‌ایم که میزان چشمگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان خوزستان در روزهای آخر هفته و تعطیلی گفت: بسیاری از افرادی که در آخر هفته‌ها در محورهای خوزستان تردد می‌کنند کارکنانی هستند که به صورت اقماری (دوره‌ای) در شرکت‌ها شاغل هستند و در روزهای آخر هفته به شهر خود بر می‌گردند. البته برخی افراد نیز قصد سفر به شهرهای شمالی استان را دارند که با توجه به محدودیت تردد، تعداد زیادی اعمال قانون می‌شوند.

وی با اشاره به عودت ۳۰ هزار خودرو به مبداء در خروجی شهرهای خوزستان در روزهای اخیر افزود: بسیاری از تذکرات و خودروهای عودت داده‌شده، خودروهایی بوده‌اند که آخر هفته‌ها قصد خروج از شهرها را داشته‌اند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: سعی کرده‌ایم اجازه تردد غیرضروری ندهیم اما همچنان در روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد تردد غیرضروری مردم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان آخر هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان

کامیابی نیا که در پنجره تابستانی و ابتدای فصل بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس مجبور به ترک اردوگاه سرخپوشان شد، در نهایت راهی ذوب آهن شد تا چالش جدیدی را در این تیم دنبال کند.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی‌ها که در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم نمایش موفقی داشت، اما در شروع فصل با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت مدتی او را دور از ترکیب تیم گاندوها قرار داد. با این حال اکنون در هفته‌های پایانی لیگ کمال کامیابی نیا بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان محمد ربیعی که اعتماد خاصی نیز به این بازیکن دارد، تبدیل شده است.

کامیابی نیا طی دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که با بازوند کاپیتانی این تیم رهبری تیم را عهده‌دار شده، امیدوار است فصل موفقی را در جمع اصفهانی‌ها به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدالی حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت؛ تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر برای آنها با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و اکنون باید دید کامیابی نیا در این جدال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین