Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، استاندار آذربایجان غربی به منظور تسریع در بهره برداری از پروژه‌های بیمارستانی پیرانشهر، اشنویه و شاهین دژ و افزایش کارانه و پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان با وزیر بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، مقرر شد که بیمارستان‌های در دست ساخت در شهرستان‌های پیرانشهر، اشنویه و شاهین دژ با تخصیص اعتبار لازم پیش از پایان کار دولت به افتتاح برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیمارستان‌های تکاب و جامع زنان ارومیه نیز در سفر وزیر بهداشت که به زودی اتجام خواهد پذیرفت به افتتاح و بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت در این دیدار در خصوص درخواست استاندار آذربایجان غربی برای پرداخت کارانه پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان، پرداخت اضافه کاری و معوقات نیز دستورات لازم را صادر کرد.

تامین نیاز‌های لازم استان برای مدیریت و درمان مطلوبتر بیماری کووید_۱۹ و نیز ساخت مراکز بهداشت و درمان در مناطق کمتر برخوردار از دیگر مباحث مورد اشاره در دیدار استاندار آذربایجان غربی و وزیر بهداشت بود.

دیروز یک فعال صنفی حوزه سلامت در گفتگو با رسانه‌ها از تعویق ٩ ماه اضافه کاری، ۵ماه کارانه، دو سال حق لباس، شش ماه حق مسکن، یک ماه حقوق نیرو‌های شرکتی و خدماتی، ۶ماه کارانه پزشکان، حق مهدکودک، حق ماموریت و حقوق بازنشستگان سال ٩٩ خبر داد و گفت: علیرغم پیگیری و مکاتبات فراوان با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی و سایر ارگان‌ها و نهاد‌های استانی مسئولین دانشگاه در جهت پرداخت معوقات و رفع نارضایتی کارکنان خدوم این دانشگاه اقدام قابل ملاحظه‌ای انجام نداده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های بیمارستانی وزارت بهداشت پرداخت کارانه پزشکان آذربایجان غربی بهداشت و درمان وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم