Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:47:13 GMT

جلسه رای اعتماد به دولت لیبی به امروز موکول شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۰۱۹۹

جلسه رای اعتماد به دولت لیبی به امروز موکول شد

پارلمان لیبی تصمیم گرفت جلسه روز دوشنبه خود برای دادن رای اعتماد به دولت وحدت ملی به ریاست عبدالحمید دبیبه را به امروز (سه شنبه) موکول کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، فوزی النویری، معاون اول رئیس پارلمان لیبی از عبدالحمید دبیبه، نخست وزیر مامور به تشکیل دولت خواست تا در جلسه امروز در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع فهرست نامزدهای معرفی شده توسط دبیبه به نمایندگان برای تصدی پست‌های وزارتی در دولت را اعلام کردند. تعداد این افراد ۳۵ تن است.

این فهرست شامل اسامی الصقر بوجواری، رمضان بوجناح، دو معاون نخست وزیر و خالد التیجانی مازن، برای تصدی وزارت کشور است. اما پست وزارت دفاع خالی است.

در این فهرست، حمد المریمی، برای وزارت کشاورزی، طارق ابو فلیقه، برای وزارت منابع مالی، توفیق الدرسی، جهت تصدی وزارت شیلات و منابع حیوانی، عبدالشفیع الجویفی، وزیر کشاورزی؛ کامل الحاسی، وزیر برنامه ریزی؛ لمیاء بوسدرة، وزیر خارجه و همکاری بین المللی، خالد خلیل الجازوی، وزیر بهداشت؛ موسی المقریف، به عنوان وزیر آموزش و پرروش، عبد السلام تیکی، وزیر گردشگری و صنایع سنتی، ابراهیم منیر، وزیر محیط زیست، علی ابو عزوم، وزیر کار؛ وفاء الکیلانی، وزیرامور اجتماعی؛ مبروکه اوکی، وزیر فرهنگ و توسعه، عمران القیب، وزیر آموزش عالی و پژوهش علمی و یخلف سیفاو، وزیر آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند.

همچنین در این فهرست، اسامی احمد عمر برای وزارت صنعت و معدن، حلیمه عبدالرحمن، برای تصدی وزارت دادگستری، عبدالفتاح الخوجه، وزیر خدمات مدنی، محمد الشهوبی، وزیر ارتباطات، ابو بکر الغاوی، وزیر مسکن و بازسازی، عبدالله بالعید، وزیر حکومت محلی؛ فتح الله الزنی، وزیر جوانان؛ عمر العجیلی، وزیر اقتصاد و تجارت؛ محمد عون، وزیر نفت و گاز، خالد عبدالله، وزیر دارایی، فرج محمد، وزیر مشاور در امور مهاجران و حقوق بشر، ولید عمار، وزیر مشاور درامور سیاسی، اجدید معتوق، وزیر مشاور در امور مهاجرت؛ عادل عامر، وزیر مشاور در امور نخست وزیر و کابینه و مازن التائب، وزیر مشاور در امور زنان و سلامه الغویل، وزیر مشاور در امور اقتصادی به چشم می‌خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیبی وزیر مشاور در امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم/ مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی