Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از این پس خانواده‌های شهدا، عزیزان جانباز و رزمندگان عملیات مرصاد، در صورت تشکیل و تکمیل پرونده، تحت پوشش بنیاد شهید هستند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، به نقل از مهر، سعید اوحدی از رفع مشکل جانبازان و رزمندگان عملیات مرصاد برای دریافت درصد جانبازی و سابقه ایثارگری خبر داد و گفت: آن دسته از خانواده‌های شهدا، عزیزان جانباز و رزمندگان عملیات مرصاد، در صورت تشکیل و تکمیل پرونده، تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید افزود: در حال حاضر نیز پرونده تعدادی از این افراد بررسی و تکمیل شده است.

اوحدی با اشاره بر کسانی که هنوز برای دریافت سابقه جبهه خود در این عملیات اقدام نکرده‌اند، عنوان کرد: به علاوه کسانی که برای تکمیل یا تشکیل پرونده خود مراجعه نکردند نیز باید به مرکز مربوطه مراجعه و نسبت به بررسی وضعیت و انجام فرایندهای اداری بنیاد شهید اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تمامی عزیزانی که در عملیات مرصاد حضور داشته، به شهادت رسیده یا دچار جانبازی شده‌اند، باید نسبت به تشکیل پرونده خود در بنیاد شهید اقدام کنند.

اوحدی در پاسخ به این سوال که پیش‌تر درصد جانبازی یا سابقه رزمندگی کسانی که پس از تصویب قطعنامه پایان جنگ تحمیلی، در این عملیات بوده‌اند از سوی بنیاد شهید پذیرفته نمی‌شد، عنوان کرد: در حال حاضر ملاک ما برای تعیین جانبازی، اعطای سابقه ایثارگری و شهادت تاریخ قطعنامه نیست و ملاک اصلی تنها حضور در عملیات مرصاد است.

رئیس بنیاد شهید اظهار کرد: در حال حاضر ما جانبازان زیادی داریم که در این عملیات دچار مصدومیت شده و با پیگیری پرونده خود درصد جانبازی کسب کردند.

وی در پاسخ به این سوال که متقاضیان برای تکمیل و تشکیل پرونده خود باید به کجا مراجعه کنند، توضیح داد: این عزیزان به مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خود مراجعه کنند، سپس وضعیت آنها پیگیری خواهد شد.

به گزارش مهر، تا پیش از این درصد جانبازی یا سابقه رزمندگی کسانی که پس از تصویب قطع نامه پایان جنگ تحمیلی، در عملیات مرصاد حضور داشتند، مورد پذیرش بنیاد شهید قرار نمی‌گرفت و شمار زیادی از این عزیزان تقاضای پیگیری این موضوع را داشتند.

اما حال به گفته رئیس بنیاد شهید، این مشکل رفع شده و این افراد می‌توانند برای پیگیری پرونده‌های خود به مراکز بنیاد شهید مراجعه کنند.

 

اخبار گروه سایر رسانه‌ها صرفا بازنشر اخبار سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست و خبرگزاری تسنیم هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس رزمندگان عملیات مرصاد رئیس بنیاد شهید درصد جانبازی پرونده خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان ارتش یمن و آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان یمن و آمریکا و انگلیس | در ۴۸ساعت گذشته در دریای سرخ چه گذشت؟
  • مقیمی: سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند