Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@10:35:00 GMT

استقبال اقلیم کردستان عراق از فراخوان الکاظمی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۰۳۴۶

استقبال اقلیم کردستان عراق از فراخوان الکاظمی

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق از فراخوان نخست‌وزیر این کشور برای برگزاری گفت‌وگوی ملی با حضور تمام گروه‌ها و مخالفان استقبال کرد.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق با انتشار توییتی از فراخوان مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر کشورش برای برگزاری گفت‌وگوی ملی با حضور تمام گروه‌ها و مخالفان استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارزانی در این باره اظهار کرد: به نمایندگی از دولت اقلیم کردستان عراق حمایت خود را از فراخوان مصطفی الکاظمی برای برگزاری گفت‌وگوی ملی میان جریان های عراق با هدف حل ریشه‌ای همه مشکلات و تنش‌ها اعلام می‌کنم.

وی افزود: ما همچنین آمادگی‌مان را برای توافق همه‌جانبه و نهایی برای حل و فصل تمامی مشکلات میان دولت مرکزی و اقلیم کردستان طبق قانون اساسی کشور اعلام می‌کنیم.

نخست‌وزیر عراق دوشنبه به مناسبت پایان سفر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان به این کشور گفت: در فضای دوستی و تسامحی که سفر پاپ به خاک عراق آن را تقویت کرده، امروز به مذاکرات ملی دعوت می‌کنیم تا راهی برای تحقق آرمان‌های مردممان باشد.

الکاظمی از تمام گروه‌های سیاسی و مردمی و جوانان معترض و مخالفان دولت خواست تا در مقابل مردم و تاریخ بر سر میز مذاکره بنشینند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اقلیم کردستان عراق نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق

دریافت 7 MB کد خبر 6090098

دیگر خبرها

  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • لحظۀ حملۀ پهپاد ناشناس به میدان گازی کورمورِ کردستان عراق
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند