Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله فرهنگ و علوم انسانی "عصر اندیشه" به سردبیری روح‌الامین سعیدی شماره ۲۵ خود را در آستانه تعطیلات نوروز روانه پیشخوان مطبوعات سراسر کشور خواهد کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ گفتگوی تفصیلی با رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین رئیس سازمان انرژی اتمی از خواندنی‌ترین مطالب این شماره از عصر اندیشه است و ظریف و صالحی هر دو به ذکر ناگفته‌هایی از سیاست خارجی ایران و مذاکرات هسته‌ای پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان مصاحبه‌های خارجی عصر اندیشه نام جوزف نای و نوام چامسکی، دو اندیشمند برجسته آمریکایی درخشندگی دارد؛ عصر اندیشه این شماره چه در بخش بین‌الملل و چه در قالب یک پرونده مجزا، بخش قابل توجهی از صفحات خود را به تحلیل و بررسی وضعیت چین و آینده آن در نظام جهانی اختصاص داده است.

پرونده اقتصادی عصر اندیشه با عنوان «کلان‌تصویر اقتصاد ایران» نیز خواندنی به نظر می‌رسد و گفت‌وگوهای تفصیلی با چند اقتصاددان برجسته به وزن و اعتبار علمی آن افزوده است.

عصر اندیشه در بخش اجتماعی خود موضوع زیست دینی و تربیت فرزند در جوامع خارجی را مدنظر قرار داده و رویکردی زنانه به این موضوع در گفتگو با چند دانشجوی ایرانی ساکن کشورهای غربی داشته است. به همین مناسبت در بخش کتاب‌سرای اندیشه نیز تمرکز بر معرفی کتب مربوط به تربیت فرزند بوده است. مجله در بخش هنری نیز موضوع سینمای سیاسی در ایران را دستمایه گفتگو با سینماگران کرده است.

شماره پایان سال عصر اندیشه در دو قالب مکتوب و مجازی طی روزهای آینده عرضه خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

ناگفته‌های وکیل مدافع صدام در شماره جدید عصر اندیشه"عصر اندیشه" بیست و سوم با رنگ و بوی کرونایی روانه پیشخوان مطبوعات می‌شود"عصر اندیشه" شماره 22 خود را در آستانه سال جدید منتشر کردویژه نامه نوروزی «عصر اندیشه» منتشر شد/ انتشار همزمان مکتوب و الکترونیک

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه های داخلی رسانه های داخلی عصر اندیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبردار سینمای ایران درگذشت


به گزارش تابناک، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان»  و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده