Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، ابراهیم شریفی ، در آستانه برگزاری یازدهمین  نشست  شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جهش تولید اظهار داشت: پس از بررسی های انجام شده از سوی شورای فرهنگ عمومی کشوردر ۹ ماهه نخست سال جهش تولید ، این استان برای برگزاری منظم جلسات، پیگیری مستمر مصوبات و تلاش برای رشد شاخص های فرهنگی، توانست به رتبه نخست کشوری دست یابد و شورای فرهنگ عمومی شهرستانهای تابعه چهارمحال و بختیاری نیز با فعال بودن ۱۰۰ درصدی نیز رتبه اول کشوری را همگام با استانهای تهران ، سمنان ،خراسان رضوی ، اصفهان و آذربایجان غربی از آن خود نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد:اگرچه شیوع بیماری کرونا در تشکیل جلسات بی تاثیر نبوده است ولی با این حال این شورا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نیز بهره مندی از ظرفیتهای موجود  مبادرت به تشکیل مناسب و منظم جلسات نمود و شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون توانسته با انجام مطالعات علمی و اقدامات کارشناسی، بسیاری از سنت های رایج غلط در استان را از بین ببرد.
شریفی افزود: ارائه راهکارهای جلوگیری از قمه زنی، تیراندازی در آیین های مختلف و ممانعت از ترویج خرافه در جامعه از اقدامات مهم شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در این مدت به شمار می رود.
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ های پسندیده در جامعه، تلاش برای افزایش ازدواج و کاهش طلاق از اقدامات اثرگذار شورای فرهنگ عمومی در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
دبیر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هم اکنون همراهی و تعامل بسیار خوبی بین مسوولان دستگاه های اجرایی فرهنگی با مردم استان وجود دارد.
وی اضافه کرد: وجود همین تعامل و همراهی باعث دستیابی به موفقیت های بزرگ در حوزه فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شده است.
شریفی عنوان داشت: تلاش برای ارتقای کمی و کیفی شاخص های فرهنگی در رأس اولویت های شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با احیا کمیته علمی مشورتی در سالجاری کمیته هایی را نیز برای بررسی علمی موضوعات مختلف مربوط به فرهنگ عمومی جامعه تشکیل داده و فعال کرده است.

46

کد خبر 1493989

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد

سید مهدی فرحی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از غرفه چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران گفت: میزان صادرات غیرنفتی برنامه‌ریزی شده برای سال‌جاری با ۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته ۶۰ میلیارد دلار پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه پیش‌بینی شده در بحث صادرات غیرنفتی جز با مشارکت همه استان‌های کشور محقق نمی‌شود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برضرورت ارتقای بهره‌وری، تعریف برنامه‌های راهبردی، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملی از جمله تامین مواد اولیه، زیرساخت‌ها و مشارکت‌های مردمی برای تحقق برنامه صادرات غیرنفتی در کشور تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت زنجیره ارزش محصولات گفت: چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشتاز و نمونه در عرصه تعریف و معرفی زنجیره ارزش به شمار می‌رود.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی اضافه کرد: با تعریف و شناسایی زنجیره‌های ارزش‌ساز در استان‌ها و تبدیل آن‌ها به ارزش اجرایی و معرفی مدیران راهبر باید بهره‌وری را چند برابر کرد.

فرحی یادآور شد: تعریف زنجیره‌های ارزش در استان‌ها موجب ارتقای بهره‌وری، صادرات، تولید، اشتغال‌زایی و نوآوری در استان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی