Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@21:51:48 GMT

مهار آتش سوزی آپارتمان مسکونی در گلسار رشت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۰۶۷۴

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت از مهار آتش سوزی در طبقه دوم آپارتمان مسکونی در گلسار رشت خبر داد.

شهرام مومنی رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: به محض رسیدن ماموران به محل حادثه شعله و دود از طبقه دوم آپارتمان چهار طبقه مشاهده می‌شد.

وی با تاکید بر عملیات گروه نجات و اطفای آتش‌نشانان، افزود: سریعا نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی و نجات پنج تن از ساکنین گیر افتاده از میان تل دود اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول حال تمامی ساکنین را خوب اعلام کرد و افزود: تنها یک تن از نجات یافتگان توسط عوامل اورژانس معاینه شد، که خوشبختانه به صورت سرپایی مداوا شد.

مومنی علت آتش سوزی را در دست بررسی دانست و ادامه داد: در مجموع ۳۶ آتش نشان بهمراه ۱۲ دستگاه خودروی اطفایی، نجات و نردبان و پشتیبان دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در گلسار مجتمع کاکتوس بلوک ۴ اعزام شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم) آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)