Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان با کمبود فضای کارگاهی مواجه است گفت: اکنون ۱۷ درصد فضای پارک علم و فناوری به کارگاه اختصاص دارد که باید این فضا ها به ۸۰ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گرمه ای عصر دو شنبه در نشست خبری فضای کارگاهی را ۱۴ کارگاه برشمرد و اظهار داشت: مساحت فضای کارگاهی در استان ۱۵۳۰ متر مربع است که حداقل سه هزار متر مربع دیگر باید به این فضا افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اکنون ۱۳۲ مورد واحدهای فناور در خراسان شمالی اوجود دارد که ۵ مورد نیز در آستانه ثبت شدن قرار دارند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی همچنین گفت: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در سال ۹۷ در مجموع ۷ مورد بود که اکنون به ۲۰ مورد افزایش یافته است.

گرمه ای در خصوص حمایت های پارک علم و فناوری خراسان شمالی از پایانه نامه های کارشناسی ارشد نیز گفت: امسال طرحی برای حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد تصویب شده است که ۳۵ پایان نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های آی تی که قابلیت تبدیل شدن به محصول را دارند، مشمول حمایت مالی بلاعوض وزارت ارتباطات، وزارت علوم و پارک علم و فناوری می شوند.

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارک علم و فناوری خراسان شمالی کمبود زمین پارک علم و فناوری خراسان شمالی فضای کارگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز