Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان،در بازدید از محل ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری لارستان، بیان کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن (نرم افزار کاربردی) موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و کافی نت‌ها اقدام به ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح روز چهارشنبه (بیستم اسفندماه ۹۹) آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه (بیست و ششم اسفند) به مدت یک هفته ادامه دارد و بر اساس تبصره سه ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، ارائه کنند که این موضوع یکی از شرط های لازم و اساسی برای داوطلبان شوراهای اسلامی شهری است.

حسنی، تصریح کرد: داوطلبان انتخابات شوراها می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به نشانی الکترونیکی (WWW.ADLIRAN.IR) نسبت به دریافت گواهی عدم سوءپیشینه اقدام و هنگام ثبت‌نام ارائه کنند.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، با اشاره به اقدامات فرمانداری لارستان برای ثبت نام از داوطلبان ادامه داد:  آمادگی کامل داریم تا داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراها را با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی، ثبت نام کنیم.

او، افزود: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت هشت صبح روز دوشنبه (شانزدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰) آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه (بیست و دوم فروردین ماه) به ‌مدت هفت روز ادامه دارد.

حسنی، ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر)، دفاتر پیشخوان دولت و از طریق کافی نت‌ها به عنوان چهار روش برای نام نویسی داوطلبان برشمرد و اضافه کرد: داوطلبان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری لارستان در این زمینه اقدام کنند.   

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، اظهار کرد: داوطلبانی که به صورت غیر حضوری ثبت نام می‌کنند با دریافت کد رهگیری و تایید نهایی ثبت نام از طریق ارسال پیامک ستاد انتخابات شهرستان مربوطه  دیگر  نیازی نیست  به فرمانداری مراجعه کنند.

شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر، دارای هفت شهر و ۱۷۹ روستای دارای سکنه و دهیاری است .۵۵ درصد جمعیت این شهرستان در بخش مرکزی ساکن هستند. این شهرستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز  واقع شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور شوراهای اسلامی شهر شوراهای اسلامی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راضیه سلطان عباسی افزود: داوطلبان می‌توانند برای نام نویسی بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.
 
وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس؛ خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.
 
عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند