Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:29:09 GMT

شنیدن ضرب آهنگ سبزینگی از خوسف

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۰۷۹۰

شنیدن ضرب آهنگ سبزینگی از خوسف

اکبری مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با اشاره به عملکرد ۳ ماهه این شرکت تعاونی، گفت: امسال برای حمایت از نرگس کاران خوسفی خرید توافقی گل را انجام دادیم و بیش از ۱۲۰ هزار شاخه گل را به استان‌های همجوار ارسال و در بازار روز‌های استان به فروش رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار نهال گل محمدی، سم، کود و نهاده‌های کشاورزی یارانه‌ای بین کشاورزان خوسفی توزیع شده است.

اکبری بیان کرد: برای افزایش درآمد بیمه شدگان و کشاورزان خوسفی غرفه‌ای برای فروش محصولات ایجاد و پیگیری‌های لازم برای راه اندازی یک سایت انجام شده است.

مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف ادامه داد: برای تسهیل فعالیت و حمایت از کشاورزان، شماره گذاری بیش ۴۰ تراکتور فاقد پلاک انجام شد تا برایشان سهمیه سوخت برقرار شود.

جذب ۴۰۰ نفر در صندوق بیمه روستاییان و عشایرخوسف

اکبری مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف گفت: مرکز خدمات کشاورزی در شهرستان خوسف برای ارائه خدمات فنی و مهندسی ایجاد و مجوز رسمی مرکز خدمات کشاورزی شرکت سبز آفرینان برای تسهیل و اجرای امور اداری کشاورزان نیز اخذ شد.

او افزود: مشاوره رایگان به کشاورزان در حوزه گیاه پزشکی توسط کارشناسان خبره و متخصص از دیگر اقداماتی است که توسط شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف انجام شده است.

بیشتر بخوانید

 رایحه نرگس در دبی/ وقتی نرگس خوسف جهانی می شود

اکبری با اشاره به طرح خوشه‌های صنایع دستی تصریح کرد: ۲۵۶ نفر از بانوان فعال در حوزه صنایع دستی جذب صندوق بیمه روستاییان و عشایر شدند و قرار شد حق بیمه سال اول آن‌ها از محل تفاهم نامه استانداری و میراث فرهنگی پرداخت شود.

مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف ادامه داد: اهدای احکام بازنشستگی ۱۰ نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان و عشایر خوسف در روستا‌ها و برگزاری میز خدمت بیمه روستاییان و عشایر در مراسم نماز جمعه خوسف از جمله اقداماتی است که توسط این شرکت تعاونی انجام شده است.

انتهای پیام/ ر ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه شدگان غرفه داران صندوق عشایر بیمه روستاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است

شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند که تعیین سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجرا و ناکارآمد است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، گروهی از شرکت‌های بیمه غربی اعلام کردند اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه غیرقابل‌ اجراست و تنها سبب پیوستن کشتی‌های بیشتری به ناوگان سایه شده است.

پس از تلاش واشینگتن برای محدود کردن درآمد روسیه همزمان با درگیری‌های نظامی بین این کشور و اوکراین و در همین حال به‌منظور حفظ جریان نفت روسیه به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی، گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان به اصطلاح سقف قیمت را برای نفت روسیه تصویب کردند.

این سقف قیمت به شرکت‌های حمل‌ونقل و بیمه غربی اجازه می‌دهد تا زمانی که نفت روسیه کمتر از ۶۰ دلار در هر بشکه فروخته می‌شود، در معامله‌های نفت این کشور شرکت کنند.

گروه بین‌المللی پی‌اندآی کلابز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سقف قیمت از زمان اعلام آن یعنی دو سال پیش موفقیت چندانی نداشته است زیرا روسیه به ناوگان خود، همچنین کشتی‌های خارج از نظارت غرب روی آورده است.

این بیانیه روز سه شنبه به‌عنوان مدرکی کتبی به نشست استماع پارلمان بریتانیا ارائه شد. این گروه می‌گوید که از ۱۲ شرکت بیمه ارائه‌دهنده مسئولیت شخص ثالث دریایی تشکیل می‌شود که ۸۷درصد از حجم باری اقیانوس‌پیماها را پوشش می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: به نظر می‌رسد سقف قیمت نفت بیش‌ازپیش غیرقابل‌اجرا می‌شود زیرا کشتی‌ها و خدمات مرتبط بیشتری وارد این تجارت موازی می‌شوند؛ ما تخمین می‌زنیم که در نتیجه اعلام سقف قیمت نفت، حدود ۸۰۰ نفتکش این گروه بین‌المللی را ترک کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه ناکارآمد است
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند