Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:10:41 GMT

فراخوان سومین دوره ابن‌سیناپژوهی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۰۹۵۸

فراخوان سومین دوره ابن‌سیناپژوهی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، فراخوان سومین دوره جایزه ابن‌سیناپژوهی امروز سه‌شنبه ۱۹ اسفند توسط دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و گروه مطالعات فلسفه اسلامی و قرون وسطی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی منتشر شد.

دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و گروه مطالعات فلسفه اسلامی و قرون وسطی در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، سومین‌دوره این‌جایزه را برگزار می‌کنند که در دو بخش «پایان‌نامه‌ها، رساله‌های دانشگاهی، رساله‌های سطح ۳ یا ۴ علوم حوزوی که در زمینه فلسفه یا منطق ابن سینا و به زبان فارسی نگاشته شده و در فاصله سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ دفاع شده باشند» و «مقاله‌های فارسی که درباره فلسفه یا منطق ابن سینا نگاشته شده و در فاصله سال‌های ۱۳۹۴ تا سال ۱۴۰۰ منتشر شده باشند»، آثار می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌جایزه به افتخار پروفسور دیمیتری گوتاس و با حمایت وی تاسیس شده است. پروفسور گوتاس، ابن سیناپژوه برجسته که در سال ۲۰۱۵ برنده جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شد، جایزه نقدی خود را به بهترین پژوهش‌های دانشگاهی یا حوزوی فارسی درباره ابن سینا اهدا کرده است.

در فراخوان سومین دوره این‌رویداد اعلام شده از مشارکت پژوهشگرانی که در دیگر کشورها پایان‌نامه یا مقاله‌ای به زبان فارسی درباره ابن سینا نگاشته اند نیز در این دوره از جایزه ابن‌سیناپژوهی استقبال می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه الکترونیکی (پی دی اف) پایان‌نامه یا مقاله(هر شخص می‌تواند تنها یک اثر ارسال کند)، تصویر مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری یا صورت جلسه دفاع، تایید شده توسط دانشگاه یا مرکز آموزش عالی(درصورت ارسال پایان نامه) و فهرست سوابق علمی(cv) را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به‌نشانی الکترونیکی philosophy.ipm@gmail.com  ارسال کنند.

کد خبر 5165523 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابن سینا جایزه جهانی کتاب سال موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران تازه های نشر کتاب و کتابخوانی قاسم سلیمانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نقد کتاب رونمایی کتاب رایزنی فرهنگی معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس جنگ تحمیلی سومین دوره پایان نامه ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید