Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زادگان با بیان اینکه نامگذاری خیابان ها و معابر به نام شهدا کمترین کار در مقابل ایثارگری های آنان است گفت: شورای نامگذاری تا پایان سال معابر شهری را به نام شهدای زن استان نامگذاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«احمد حسین زادگان» صبح امروز(۱۹اسفند) در کنگره ملی تجلیل از 17000 زن شهیده، جانباز و آزاده کشور که بصورت ویدئو کنفرانس در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف است که باید بیش از پیش مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مازندران از زنان شهیده و جانباز دفاع مقدس به عنوان حماسه سازان تاریخ ساز یاد کرد و افزود: این زنان بودند که روحیه ارزشی دفاع مقدس را در اذهان مردان خود پروراندند و نوای دفاع از اسلام و میهن را در گوش همسران، فرزندان و برداران خود نواختند.

 

وی  گفت: شهدای گرانقدر با جانفشانی، ایثار و از خودگذشتی جان خود را در دفاع از خاک ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند و عزت، سربلندی، امنیت و آرامش را برای مردم فهیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند به گونه ای که امنیت امروز ایران اسلامی مثال زدنی است و این مهم برای ما مایه افتخار است.

 

حسین زادگان با بیان اینکه نامگذاری خیابان ها و معابر به نام شهدا کمترین کار در مقابل ایثارگری های آنان است از شورای نامگذاری خواست تا پایان سال معابر شهری را به نام شهدای زن استان نامگذاری کنند.

 

وی با بیان اینکه به نظر می رسد در این بخش کوتاهی شده است مستند سازی ایثارگری های جانبازان و شهدا را نیز الزامی دانست.

 

استاندار مازندران گفت: مهمتر از همه، راهی است که این شهدا برای خودشان که همان دفاع از حریم اهل بیت (ع)، نظام و انقلاب اسلامی بوده انتخاب کردند و کم‌ترین کار ممکن این است که در مسیر راه شهدا باشیم.

 

به گزارش شبستان، استان مازندران  21 زن شهیده و 43 بانوی جانباز دارد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره شهدای زن نامگذاری معابر به نام شهدا استاندار مازندران انقلاب اسلامی نام شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است