Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:10:13 GMT

دشمن شناسی یکی از اهداف برپایی نماز جمعه است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۱۱۸۵

دشمن شناسی یکی از اهداف برپایی نماز جمعه است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسنعلی قلعه روز سه‌شنبه در آیین معارفه امام جمعه جدید تفت یزد افزود: استراتژی آمریکا در منطقه مبارزه با جبهه مقاومت به عنوان تروریست، صلح اعراب با اسرائیل و ایجاد شکاف بین مردم با ترویج شیعه انگلیسی و اهل تسنن آمریکایی است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین استراتژی های دشمن مقابله با جمهوری اسلامی ایران با ایجاد جنگ روانی، تحریم و فشار حداکثری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جدید تفت هم در این مراسم گفت: برای من خیلی ارزشمند است که با تجربه ۳۰ ساله در منصب امامت جمعه در خدمت مردم با وفا، باصفا، متدین و ولایت مدار تفت باشم.

حجت الاسلام علی محمد گلوردی افزود: وظیفه ما در زمان تهاجم دشمن، عمل به گام دوم انقلاب اسلامی جهت تمدن سازی اسلامی است تا آن تمدن به دست امام زمان (عج) برسد.

وی تصریح کرد: باید همه دست در دست هم دهیم تا ریشه همه مسائل را که فرهنگی است حل کنیم.

امام جمعه سابق تفت هم گفت: خدا را شکر می کنم که فردی شایسته، با تجربه های متعدد، با تقوا و عالم برای امامت جمعه شهر تفت انتخاب شد.

حجت الاسلام سید محمد سرمه چشم افزود: حقیر حاضر به هر گونه همکاری با امام جمعه جدید هستم و از مردم می خواهم امام جمعه جدید را همراهی کنند.

در ابتدای این نشست علیرضا نوکار، فرماندار تفت گفت: پیگیری های زیادی در زمینه ماموریت حجت الاسلام سرمه چشم از قوه قضاییه به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه انجام شد که با توجه به منع قانونی ممکن نشد و پیگیری های نماینده تفت و میبد هم در این زمینه نتیجه نداد.

حجت الاسلام علی محمد گلوردی امام جمعه جدید تفت که اصالتی یزدی دارد سابقه ۱۳ سال امامت جمعه شهرستان انار استان کرمان، ۵ سال امامت جمعه شهرستان تفرش استان مرکزی و ۱۳ سال امام جمعه شهر چهاردانگه استان تهران را بر عهده داشته است.

شهرستان تفت ۷ پایگاه نمازجمعه در شهر تفت، شهر نیر و مناطق روستایی دارد و مرکز آن در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تفت یزد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تفت اخبار کنکور امام جمعه جدید حجت الاسلام امامت جمعه جمعه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد