Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در آستانه سال نو و به مناسبت روز درختکاری، مراسم بزرگداشتی با حضور نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کل کشور، حجت الاسلام والمسلمین میرشاه ولد، تولیت آستان قدس در تهران، حجت الاسلام والمسلمین ایرج اداوی مسئول امور مساجد چهارگانه، مدیران شهرداری منطقه 10، خانواده معظم شهدا، دبیران و اعضای شورایاری، شهرداران مدارس و اهالی محل در بوستان شهدا واقع در ناحیه 3 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در حاشیه این برنامه مجید رباطی شهردار منطقه ضمن تشریح بافت منطقه، وسعت کم، تراکم بالای جمعیتی همچنین عدم وجود عرصه های مناسب برای احداث بوستان و فضای سبز در محلات گفت: در راستای نهادینه سازی فرهنگ درختکاری و با توجه به اهمیت حفظ و گسترش فضای سبز در منطقه با استفاده از امکانات موجود تاکنون اقدامات ویژه ای برای توسعه سرانه فضای سبز انجام شده است.
به گفته او علاوه بر ایجاد، توسعه و بازپیرایی فضای سبز در خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی به طول 8 کیلومتر، 8 هزار اصله نهال در منازل خانواده معظم شهدا و سطح منطقه توزیع و غرس شد.
شهردار منطقه در ادامه از تملک باغ حکیم، مراحل پایانی تملک زمین شرکت برق همچنین تعیین و تکلیف سایر باغات خبر داد و گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز تا پایان سال معابر سطح منطقه گلباران خواهد شد.
بر اساس این گزارش در این مراسم علاوه بر قدردانی از مادر معظم شهید امیر جباری، 4 اصله نهال در این بوستان به نام شهید غرس شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان در این مراسم ضمن بیان مطالبی در وصف شخصیت‌های دینی و علمای برجسته، چون شهید مطهری که نامشان در صفحات زرین تاریخ اسلام ماندگار است اظهار داشت، اگر چه امنیت به واسطه‌ی نیرو‌های نظامی و امنیتی در بعضی از کشور‌های جهان برقرار است، اما امنیت پایدار در کشور ایران اسلامی در منطقه بی نظیر است و این امنیت علی رغم جان فشانی شخیت‌های ماندگاری است که در راه خدا برای دفاع از مظلومیت در منطقه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق می‌افتد و این امنیت در داخل کشور با امنیت کشور‌های دیگر قابل مقایسه نیست.
حجت الاسلام فیاض بخش همچنین شهید مطهری را نمونه‌ای بارز از یک شخصیت دینی و مذهبی یاد کرد و گفت: لازم است همه ما قدردان و پاسبان خوبی برای دفاع از خون شهیدان باشیم و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
تجلیل از رزمندگان، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و طلاب و روحانیون پایان بخش این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام