Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرخودرو مشهد شرایط مالی خوبی ندارد وبه همین دلیل قصد داشت چند بازیکن خود از جمله امین قاسمی‌نژاد را به فروش برساند.

به گزارش برنا؛ به نظر می‌رسد سیدمهدی رحمتی که روزی به بازیکنان خود گفته بود هر کسی دلش با ما نیست جدا شود و برود، بالا از فروش امین قاسمی‌نژاد به استقلال پشیمان شده است. تیم او  شرایط سختی دارد و به‌هرحال آنها تنها نماینده مشهد در لیگ برتر محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی گفته می‌شود قاسمی‌نژاد با استقلال به توافق نهایی رسیده و فقط باید مراحل قانونی کار طی شود اما به هر حال او هنوز بازیکن رسمی تیم شهرخودرو است و به نظر می‌رسد رحمتی و مسئولان باشگاه شهرخودرو از فروش استقلال پشیمان شده‌اند. فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فولاد خوزستان گفته بود تنها بازیکنی را که به احمد مددی گفتم نسبت به جذب او اقدام کند، امین قاسمی‌نژاد است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیدمهدی رحمتی امین قاسمی نژاد قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر هوادار میزبان صنعت نفت آبادان است. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از اهمیت بالایی برخوردار است.

هواداری‌ها بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی حالا در پی بهتر کردن وضعیت خود در لیگ برتر هستند.

ترکیب هوادار به شرح زیر است:
علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، ادریس رحمانی، مهدی گودرزی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و کریم اسلامی

دیگر خبرها

  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • ترکیب هوادار در بازی حساس با صنعت نفت
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما