Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:24:16 GMT

حیدری رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۱۴۲۵

حیدری رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال شد

به گزارش ایرنا، طهمورث حیدری، رییس هیات فوتبال استان چهارمحال و بختیاری و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان رییس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال منصوب شد.

پس از برگزاری نشست هیات رییسه در روز گذشته(دوشنبه)، شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال حیدری را به عنوان رییس کمیته امور استان‌ها معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اخبار کنکور فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی