Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ادامه فعالیت آموزشی مدارس تا پایان سال خبر داد.

براساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی اظهار کرد: با توجه به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی فعالیت‌های آموزشی مدارس از روز ۲۳ اسفندماه ۹۹، تاکنون هیچ دستورالعملی از سوی وزارت‌خانه آموزش و پرورش مبنی بر موارد مذکور ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نقل خبر فوق از سوی آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری کذب است، افزود:  فعالیت آموزشی مدارس تا پایان سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تنها مرجع تصمیم‌گیری در مورد نحوه فعالیت آموزشی مدارس را صرفا وزارت آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: این امر در شرایط فعلی با هماهنگی ستاد ملی کرونا صورت می‌گیرد.

قائدامینی خاطرنشان کرد: چنانچه تصمیمی در این زمینه اتخاذ شود از طریق پورتال رسمی آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری به نشانیwww.chb.medu.ir  و به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری آخرین روز فعالیت مدارس آموزش و پرورش چهارمحال فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری