Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، شمار مبتلایان به کرونا در نوارغزه بار دیگر افزایش پیدا کرده است. این درحالی است که رژیم صهیونیستی همچنان به محاصره غزه ادامه می‌دهد و قصد ندارد آن را لغو کند.

بر اساس این گزارش، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۵ فلسطینی دیگر نیز در نوارغزه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۴ نفر هم در این منطقه بر اثر ابتلاء به کووید ۱۹ جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب شمار مبتلایان به کرونا در غزه به ۵۶ هزار و ۴۹۰ نفر رسیده است. تاکنون ۵۶۰ نفر نیز بر اثر ابتلاء به کرونا در غزه جان باخته‌اند.

پیش از این، گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره ممانعت از ورود واکسن کرونا به نوارغزه هشدار دادند. این گروه‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند که جهانیان به ویژه سازمان جهانی بهداشت باید برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی دست به تحرکاتی فوری زده و این رژیم را وادار کنند اجازه ورود واکسن کرونا به نوارغزه را بدهد.

گروه‌های مقاومت در ادامه همچنین بر ضرورت تحقق وحدت ملی بر پایه حفظ اصول ملی و توافق بر سر یک راهبرد یکپارچه ملی جهت مقابله با چالش‌ها و تهدیدات پیشِ روی مسأله فلسطین تاکید کردند.

کد خبر 5165568 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا نوار غزه عراق ایالات متحده امریکا عربستان سعودی فلسطین رژیم صهیونیستی ایران سوریه روسیه برجام ویروس کرونا جنگ 2015 یمن افغانستان لبنان جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد اگر رژیم اشغالگر خواسته‌های عادلانه مقاومت را نپذیرد هیچ‌گونه پیشرفتی در مذاکرات حاصل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بر وضوح خواسته‌های مقاومت که شامل توقف کامل جنگ، عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از غزه، یک معامله تبادل جدی و بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان است، تاکید کرد.

طبق گزارش المیادین، این جبهه افزود: هماهنگی کامل و مستمر و اتفاق نظر بین تمام گروه‌های مقاومت و همچنین درباره خواسته‌های مقاومت وجود دارد.

این جبهه تاکید کرد: تنها در صورتی که رژیم اشغالگر خواسته‌های عادلانه مقاومت را بپذیرد در مذاکرات پیشرفت حاصل می‌شود. توپ اکنون در زمین رژیم اشغالگر است که همچنان حیله‌گری و لجاجت می‌کند و نمی‌خواهد این خواسته‌ها را بپذیرد. به ویژه شخص بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به دلیل محاسبات سیاسی با این خواسته‌ها مخالفت می‌کند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: گروه‌های مقاومت آماده تعامل با تمام گزینه‌ها و هرگونه تحولات میدانی و ادامه دفاع از مردم فلسطین و مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به ویژه به شهر رفح هستند.

همزمان با ادامه جنگ ژیم صهیونیستی در نوار غزه تلاش‌ها برای رسیدن به یک توافق آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا ادامه دارد و جنبش حماس در کنار دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین در حال بررسی سند پیشنهادی برای توافق است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • وعده صادق، عبور از بازدارندگی خودساخته رژیم صهیونیستی بود
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • جنگ غزه/ شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافت
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود