Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور پورحسین زاده رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: با توجه به سهمیه بندی تعداد واکسن کرونا، اولویت تزریق واکسن با پرسنلی است که به صورت مستقیم با آمبولانس مخصوص بیماران کرونایی مشغول ارائه خدمات هستند البته در نوبت‌های بعدی دیگر پرسنل عملیاتی اورژانس واکسینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه روز گذشته نیز ۵۰ نفر از پرسنل اورژانس واکسن کرونا دریافت کردند افزود: تلاش می‌کنیم تمام نیرو‌های عملیاتی اورژانس اهواز که ۲۰۰ نفر هستند، این واکسن را دریافت کنند.

انتقال ۲۵ بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس در اهواز

پورحسین اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ تماس از سطح شهر با اورژانس داشتیم که علائم مشکوک به کرونا داشتند همچنین ۲۵ بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس از بیمارستان رازی به دیگر مراکز درمانی جابه جا شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما تاکنون هیچ مشکلی از نظر کمبود در توزیع ماسک و دستکش نداشته ایم و همه پرسنل شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و نظارت کامل بر روی تامین و توزیع این اقلام صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا ماهانه ۶۰ عدد ماسک در اختیار پرسنل عملیاتی اورژانس قرار می‌دهیم و در صورت استفاده شدن این تعداد، دوباره ماسک مورد نیاز پرسنل را فراهم می‌کنیم و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و ۸ شهرستان نارنجی هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از حافظان قرآن کریم استان، نوزدهمین دوره آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام حردانیان، مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این آزمون‌ها در ۴ مرحله برگزار می‌شود که در این مرحله شرکت کنندگان در مرحله کتبی آزمون دادند.

وی افزود: در مرحله بعدی که به صورت شفاهی برگزار می‌شود میزان آگاهی در خصوص تفسیر و معانی قرآن کریم مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار کرد: به حافظان قرآنی که بتواند در این آزمون‌ها نمره قبولی کسب نمایند درجه یک تا ۵ که معادل یکی از مدارک تحصیلی است اعطا می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز برخورد پلیس با لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود