Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سيد ابراهيم علوي مهمترين هدف طرح يک پارچه سازي را استفاده از امکانات و نيروي انساني موجود در شرکت هاي آبفا شهري وروستایی براي کمک به تامين آب روستاها ذکر کرد و اظهار داشت:این طرح علاوه بر تسهیل در آبرسانی به روستاهای استان  باعث افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشترکین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: آبفا خراسان رضوي در راستاي اين هدف راهبردي وزارت نيرو از ابتدا سال 99 ،عمليات تامين آب روستاها را با شناسايي چالش هاي آبي اين حوزه آغاز کرد و طي اين مدت موفق به بهبود شرايط  و تامين آب پايدار حدود هزار روستا شد.

به گفته وي از اين تعداد 919 روستا با استفاده از منابع دولتي ، استاني ، شرکتي و مشارکت مردم و افراد خير آبدار شدند و42 روستا هم  با جمعيت  33هزارو 800نفرو سرمايه گذاري345ميلياردو 500ميليون ريال در قالب سی و دومین هفته از پويش الف – ب ايران  از بحران آب شرب خارج شدند.

وي افزود: درقالب چهل وچهارمین هفته ازپویش الف ب ایران که نوزدهم  اسفندماه برگزار می گردد نیز 37 روستاي ديگراستان با جمعيت 43 هزارو 565 نفروبا اعتبار 513ميلياردو 400ميليون ريال از آب شرب پايدار برخودار مي شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تامین آب آبفا خراسان رضوی آب شرب روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی، اظهار کرد: بررسی این الگوها نشان دهنده استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در منطقه است.

وی افزود: آسمانی صاف تا قسمتی ابری، طی روز روند افزایش نسبی دما، برخی نواحی ساحلی و جلگه‌ای پدیده مه گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دادرس ادامه داد: از اواخر روز سه شنبه با نفوذ تدریجی سامانه کم و بیش ناپایدار شرایط برای افزایش ابر و مه آلود شدن هوا، وزش باد، بعضی نقاط رگبار باران و رعد و برق پراکنده و احتمال تگرگ تا پایان هفته مهیا است.

کد خبر 6090514

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود