Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:54:21 GMT

استقلالی که در سرپرستی، استقلال ندارد!

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۲۷۴

استقلالی که در سرپرستی، استقلال ندارد!

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و مس رفسنجان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر محمود فکری سرمربی آبی ها پس از  توافق با مدیران باشگاه استقلال از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

پس از جدایی فکری، مسئولان استقلال با چند گزینه وارد مذاکره شدند و در آخر فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید تیم خود معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور مجیدی روی نیمکت آبی ها، کادرفنی محمود فکری از این تیم جدا شدند و پرویز مظلومی که سرپرست آبی ها هم بود از جمع استقلالی ها کنار رفت.

روز گذشته و با اعلام باشگاه استقلال، نصرالله عبداللهی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال تهران معرفی و جانشین پرویز مظلومی در این تیم شد.

نکته عجیبی که در این حکم دیده می شد این بود که با حکم احمد مددی (مدیرعامل استقلال)، فرزاد مجیدی نیز به عنوان کمک سرپرست تیم استقلال منصوب شد.

بیشتر بخوانید

نظری: امیدوارم مجیدی خیلی زود استقلال را به جایگاه واقعی خود برساند/ سعی کرده ایم میلیچ را قانع کنیم تا به باشگاه فرصت بدهد

پس از این انتصاب سوالی ذهن اهالی فوتبال را مشغول به خود کرد که چرا باید سرپرست یک تیم، نفر کمکی داشته باشد؟ عبداللهی پیش از این و در دوران هدایت وینفرد شفر، علیرضا منصوریان و در زمان سرمربیگری مجید نامجو مطلق در لیگ قهرمانان آسیا سابقه سرپرستی تیم استقلال را داشته است؛ پس نمی توان گفت که نصرالله عبداللهی تجربه ای در این زمینه ندارد.

همچنین در هیچ باشگاه لیگ برتری و حتی تیم های خارجی چنین چیزی وجود ندارد که یک تیم صاحب یک سرپرست و یک کمک سرپرست باشد. علاوه بر این خود فرزاد مجیدی هم سابقه سرپرستی در استقلال و نساجی مازندران را نیز در کارنامه دارد پس خود او هم می توانست به عنوان سرپرست مستقل در کادرفنی فرهاد مجیدی حضور داشته باشد.

باید دید که هدف مدیران استقلال در انتصاب نصرالله عبداللهی و فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست و کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران چه بوده است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال فرزاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)