Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@21:19:34 GMT

حضور «آنیما» در جشنواره فیلم زنان وین

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۳۰۵

حضور «آنیما» در جشنواره فیلم زنان وین

«آنیما» به کارگردانی محبوبه محمدزکی به جشنواره انیمیشن زنان وین راه پیدا کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «آنیما» به کارگردانی محبوبه محمدزکی به جشنواره انیمیشن زنان وین ۲۰۲۱ (tricky women) راه یافت.

«آنیما» داستان فردی است که درگیر تفاوت‌هایش شده و در پذیرش خودِ واقعی‌اش مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر در بخش برنامه ویژه جشنواره انیمیشن زنان وین نمایش داده خواهد شد.

این جشنواره از سال ٢٠٠١ ماه مارس هر سال روزهای نزدیک به روز جهانی زنان برگزار می‌شود. تمرکز این جشنواره بر فیلم‌های انیمیشن ساخته شده توسط کارگردانان زن است و جایگاه منحصر به فردی را در چشم انداز جشنواره‌های بین المللی به خود اختصاص می‌دهد. مواجه کردن مخاطبین با زیبایی شناسی نامحدود فیلم‌های انیمیشن ساخته شده توسط فیلمسازان زن، هدف مشخص این جشنواره به شمار می‌آید.

جشنواره انیمیشن زنان وین امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا از تاریخ ۱۰ تا ۱۴ مارس (۲۰ تا ۲۴ اسفند) به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

«آنیما» در مدت زمان ۱۰ دقیقه و به‌صورت دوبُعدی تولید شده و بدون دیالوگ است.

عوامل ساخت این انیمیشن عبارتند از نویسنده و پژوهشگر: محبوبه محمدزکی، الهه چراغی، کارگردان و تهیه‌کننده: محبوبه محمدزکی، صداگذار: بهروز شهامت، موسیقی: فراز تعالی، انیماتور: شهریار فراش بیرانوند، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

کد خبر 480227

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وین مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی انیمیشن آنیما آنیما انیمیشن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محبوبه محمدزکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، سرمقاله و یادداشت، عکس، موشن‌گرافیک، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدئویی مستند در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزارشد که سمیه مرادی در بخش ویدئو و مستند، خدیجه کردی و مصطفی معظمی گودرزی در بخش خبر برگزیده و از آنان تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم گفت: ۴۷۰ اثر از ۷۳ رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که پس از بررسی آثار، برگزیدگان هر بخش معرفی شدند.

اعظم روانشاد افزود: اهالی رسانه در لرستان به علت نبود بخش غیر دولتی و زیرساخت‌های اقتصادی دچار یک ضعف عمده در حوزه پشتوانه مالی هستند به همین دلیل همیشه با مسائل متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی رعایت‌نکردن قانون «میم الف» از سوی ادارات را از دیگر چالش‌های اصحاب رسانه در لرستان عنوان کرد و گفت: انتظار داریم که استاندار لرستان ادارات را موظف به رعایت قانون «میم الف» کند تا بلکه رسانه‌ها از پشتوانه مالی و اقتصادی بهره‌مند شوند.

استاندار لرستان نیز در این جشنواره با اشاره به اینکه انتظار من از اصحاب رسانه ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه است، اظهارداشت: دین مبین اسلام نیز بر وحدت و یکپارچگی تأکید کرده است.

ابوطالب شفقت به تصویب روز لرستان در اول خردادماه اشاره کرد و گفت: با پیگیری مسئولان به‌ویژه آقای زیویار استاندار سابق، روز اول خرداد، روز عملیات حاج عمران و شهدای آن به نام روز لرستان نامگذاری شده است.

وی درباره مطالبات رسانه‌ها در خصوص قانون «م الف» بیان کرد: قانون «م الف» باید بر اساس ضوابط و قانون اعمال شود که این موضوع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه مطرح خواهد شد.

در این مراسم از کتاب‌های «دلیران لرستان در خانطومان»؛ خاطرات سه نفر از مدافعان حرم لرستان، اثر حمید فولادوند روزنامه‌نگار لرستانی و کتاب «خبرنگار جمهوری اسلامی»؛ زندگی‌نامه و خاطرات «حسن مرادی» عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق سامان سپهوند و فریبا مرادی نسب و نگارش فریبا مرادی نسب رونمایی شد.

گفتنی است فراخوان جشنواره «بر بلندای حضور» ویژه اصحاب رسانه، همزمان با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزارشد.

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگترها ؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند