Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌ گوید طبق اساسنامه این فدراسیون، مدت زمان قانونی سرپرستی در این فدراسیون، ۳ ماه است

خداداد افشاریان عضو هیات رییسه فدراسیون درباره برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، خداداد افشاریان درباره برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید به ایسنا گفت:

به هر صورت این جلسه تودیع اعضای قدیم و معارفه اعضای جدید بود و افراد با هم خوش و بش می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه درباره آقای نبی و قنبرزاده و ریاست سازمان لیگ تصمیم گرفتیم.

افشاریان درباره تودیع اعضای قدیم هیات رییسه گفت:

این مراسم شکل و شمایل خوبی داشت و از مسئولانی که زحمت کشیده بودند، تقدیر شد. البته مراسم بزرگی نبود اما کار قشنگی بود که از مسئولان سابق تشکر کردیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره حضور حمیدرضا آصفی، دپیلمات و سفیر سابق ایران در این جلسه گفت:

او نقطه نظرات و راهکارهای لازم را برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا گفت. بیش از این از علت و نحوه همکاری او با فدراسیون فوتبال اطلاع ندارم.

افشاریان همچنین درباره وضعیت ریاست سازمان لیگ خاطرنشان کرد:

آقای عزیزی خادم و اعضای هیات رییسه موافقت کردند که آقای بهاروند تا پایان لیگ امسال، سرپرست سازمان لیگ باشند اما نکته‌ای که در اساسنامه وجود دارد این است که سرپرستی تا سه ماه اعتبار دارد و بعد از آن از درجه اعتبار ساقط است.

این داور بازنشسته درباره اینکه از او به عنوان یکی از گزینه‌های ریاست کمیته داوران یاد می‌شود گفت:

دوست دارم به جامعه داوری کمک کنم. دوست دارم حق داوری را در این فدراسیون بگیرم اما عاشق سینه چاک این کار نیستم. اگر از من بخواهند، دوست دارم کمک کنم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد:

مردم فوتبال را دوست دارند اما مشکلات را هم می‌بییند. فدراسیون فوتبال باید یک اتاق شیشه‌ای باشد. ما نهایتا بتوانیم مشکلات مربوط به یکی، دو بازی را کتمان کنیم اما مردم متوجه مسائل هستند. بهترین راه، رو راست بودن است. من بلد نیستم چیزی را کتمان کنم. دوست دارم کنار هم باشیم و با هم کارها را سهیم شویم.

او درباره استفاده از عصا در خلال جلسه هیات رییسه این فدراسیون گفت:

مچ پای راستم را اخیرا عمل کرده‌ام. عارضه ساییدگی مفصل داشتم و بعد از انتخابات این فرصت نصیبم شد که عمل جراحی را انجام دهم. الان حالم خوب است اما فعلا از عصا استفاده می‌کنم.

اخبار داغ 

کنفرانس مطبوعاتی مهدی طارمی پیش از بازی با یوونتوس با زیرنویس فارسی خداحافظی وریا غفوری با پست دفاع راست دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خوان لاپورتا: به کامبک مقابل پاری سن ژرمن باور دارم؛ فکر می کنم مسی می خواهد بماند مینو رایولا مانعی در انتقال احتمالی ارلینگ هالند به منچسترسیتی محسوب نمی شود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات رییسه فدراسیون فوتبال عضو هیات رییسه فدراسیون دوست دارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو