Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت : دهیاران با همکاری خانه های قرآنی روستاها می توانند تا بیست و پنجم اسفندماه در طرح ملی «انتخاب روستای قرآنی ایران » شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی اصغر نودهی گفت: این طرح با هدف الگوسازی و جهت دهی فعالیت های قرآن و عترت در روستاها، توسعه و ترویج و جریان سازی فرهنگ قرآنی و عترت در اقشار مختلف جامعه و تقویت هویت دینی و شبکه سازی فعالیت های قرآن و عترت در مناطق روستایی کشور صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: معیار سنجش در 2 بخش عمومی و تخصصی انجام می شود و اولویت با روستاهایی است  که در مباحث آموزشی و پژوهشی و تبلیغی و ترویج قرآن کریم و شاخص های کیفی فعال تر هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 20 روستا در این طرح شرکت شرکت کردند، اظهار داشت: سامانه اینترنتی ayat.farhang.gov.ir  برای ثبت اطلاعات روستاهای قرآنی کشور  در نظر گرفته شده که دهیاران علاقمند به مشارکت در این طرح می توانند  تا 25 اسفندماه امسال اطلاعات خود را از طریق این سامانه بارگذاری کنند.

رئیس دفتر قرآن و عترت استان اظهار داشت: روستاهای منتخب از حمایت های ویژه توسعه فعالیت های قرآنی و اهدای نشان ویژه و لوح افتخار برخوردار خواهد شد و استعدادهای قرآنی حمایت مادی و معنوی می شوند و همچنین از خیران قرآنی روستای منتخب تقدیر بعمل خواهد آمد.

نودهی تاکید کرد: پس از ارزیابی اطلاعات جمع بندی شده در استان ها ، هیات های استانی (متشکل از دستگاه های قرآنی استان) حداکثر سه روستای منتخب همراه با انتخاب یک روستای برتر استان به دبیرخانه دائمی کشور معرفی خواهند کرد تا از بین روستاهای سراسر کشور برگزیدگان نهایی معرفی شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عترت قرآنی همکاری قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود