Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@14:45:46 GMT

کودکان قربانیان اصلی تکدی‌گری هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۵۱۹

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی، رییس کل دادگستری کل آذربایجان‌شرقی با اشاره به شیوع روزافزون تکدی‌گری در استان، گفت: کودکان قربانیان اصلی و مهم این پدیده ناهنجار هستند.

موسی خلیل اللهی در جمع گروه های جهادی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: متاسفانه هم اکنون در برخی از شهرهای استان تکدی گری حرفه ای وجود دارد که با به کارگیری کودکان کم سن و سال، آنها را مورد ظلم قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به موضوع تبریز شهر بدون گدا اشاره و اضافه کرد: به طور قطع افراد و خانوارهای نیازمند در شهرهای بزرگ مثل تبریز وجود دارد، اما شهرت تبریز به شهر بدون گدا به روحیه ولایت پذیری و دین داری مردم تبریز و آذربایجان و وجود خیریه های متعدد بر می گردد که نیازمندان واقعی را شناسایی و تحت پوشش قرار می دهند.

خلیل اللهی با تاکید بر اینکه خیریه های آذربایجان شرقی و هیات های مذهبی در حوزه های مختلف کارهای بزرگی در استان و حتی خارج از استان انجام داده اند، یادآور شد: خیّران استان در راستای حمایت از زندانیان در ستاد دیه استان سالانه میلیارد ها تومان خدمات ارائه می کنند.

وی با اشاره به افتتاح محل جدید بند نسوان زندان مرکزی تبریز، گفت: با توجه به محدودیت هایی که در خصوص بند نسوان وجود داشت عمده اعتبارات مالی این بند از طریق خیّرین هیئت جان نثاران استان تامین شده و فضای فیزیکی لازم برای طبقه بندی و حرفه آموزش و آموزش فراهم شده است

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز تکدیگری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز