Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@16:05:19 GMT

وضعیت ثابت و پایدار شیوع کرونا در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۶۲۰

وضعیت ثابت و پایدار شیوع کرونا در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در شیوع بیماری کرونا وضعیت ثابت و پایداری را سپری می کند.

دکتر علی احمد آقاپور امروز دردر چهاردهمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات کرونای استان افزود:  وضعیت فعلی استان می تواند آرامش قبل طوفان باشد و در صورت تداوم عادی انگاری توسط مردم و مسئولین شاهد افزایش تعداد مبتلایان، بستری و فوتی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در صورت باز شدن مرزهای استان تردد صورت می گیرد و اتصال کوتاه انجام می شود و احتمال ورود ویروس افزایش می یابد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی درباره شدت بیماری ویروس جهش یافته انگلیسی بیان کرد: شدت انتقال بیماری در ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بالا است و مدت ۷۲ ساعت می تواند بیمارستان ها را کلاپس کند.

دکتر آقاپور درباره ابتلای کودکان افزود: میزان ابتلای کودکان ۳ برابر شده است.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه با توانایی اساتید دانشگاه علوم پزشکی و مسئولینی که در یک سال گذشته با همدلی و هم سویی که در استان بوده بیماری در استان به خوبی مدیریت شده است. با کمترین بی دقتی ممکن است وضعیت بدتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمدشفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

کد خبر 6094802

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر