Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی گفت: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمود ثمینی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: فرمانداران می توانند از امروز نسبت به معرفی معتمدین به هیئت های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تحت نظارت شورای نگهبان و هیئت های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که تحت نظارت مجلس شورای اسلامی هستند، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفندماه به مدت یک هفته آغاز می شود و برای ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا چهار روش توسط وزارت کشور ارائه شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با استفاده از نرم افزار (اپلیکیشن) طراحی شده برای تلفن همراه، دانلود ونصب اپلیکیشن بر روی دسکتاپ کامپیوتر شخصی، مراجعه به کافینت و یا با مراجعه حضوری به فرمانداری ها و ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ثمینی عنوان کرد: فرآیند ثبت نام شوراهای اسلامی شهرها به فرمانداری ها و شوراهای روستایی به بخشداری‌ها مربوط است که از ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری الزاماً از طریق وزارت کشور و از تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به مدت پنج روز انجام می‌شود، بنابراین پس از اعلام نتایج نهایی، فعالیت های انتخاباتی ریاست جمهوری نیز آغاز خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: اطلاع رسانی فرآیند انتخابات صرفاً از جانب رئیس ستاد انتخابات استان و از طریق کمیته اطلاع رسانی انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند