Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و اعضای هیات ورزشی اسکواش هرمزگان طی نشست مشترکی با مدیر کل ورزش و جوانان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان مسیر توسعه این رشته ورزشی در استان را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهدی قنبری رئیس هیات اسکواش در آغاز این نشست ضمن تشریح تاریخچه شکل گیری این رشته ورزشی در هرمزگان و اقدامات و عملکرد هیات اظهار داشت: استعدادهای زیادی در بین علاقه مندان به این رشته ورزشی در استان هرمزگان در سطح ملی شناسایی شده که با اندکی توجه و سرمایه گذاری میتوان این استان را به قطب اسکواش جنوب کشور تبدیل ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: تلاش همکاران بنده در هیات اسکواش هرمزگان رتبه کشوری این هیات را از ٢٤ به رتبه هشتم رسانده است.

قنبری همچنین ادامه داد: مهمترین در خواست این هیات حمایت دولت جهت احداث خانه اسکواش با هدف تمرکز هیات برای معرفی و توسعه این رشته مفرح و پر تحرک است.

علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان در ادامه این نشست مشترک بیان داشت: دولت برای توسعه ورزش در سراسر کشور برنامه ریزی دارد و افزایش سرانه ورزشی استان با هدف سلامت عمومی و ایجاد نشاط در دستور کار سازمان های متولی قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان هرمزگان تصریح کرد: توسعه ورزش، آموزش، فرهنگ و ... استان مستلزم انجام مسئولیت های اجتماعی بنگاه های بزرگ اقتصادی است.

رئوفی بیان داشت: برای حمایت از اسکواش هرمزگان با توجه به پتانسیل موجود در این هیات و پیگیری های صورت پذیرفته توسط فعالین این هیات،  از محل منابع استانی، ملی و مسئولیت های اجتماعی صنایع فعال در استان، تامین اعتبار می گردد.

وی همچنین ضمن تاکید بر جدیت و برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان جهت رفع مشکلات زمین محل احداث خانه اسکواش هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از بررسی و تائید نقشه ساختمان توسط مدیرفنی اداره کل در هفته آینده کلنگ این مجموعه ورزشی به زمین خواهد خورد.

در پایان این نشست هیات اسکواش هرمزگان با اعطای لوح یادبود وکلام الله مجید از حمایت های دکتر علی رئوفی و دکتر شهریار مشیری تقدیر و با حکمی ایشان را به عضویت افتخاری هیات اسکواش هرمزگان درآوردند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هرمزگان توسعه اسكواش اسکواش هرمزگان هیات اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد

استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن طی بررسی روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان،گفت: پرداخت تسهیلات بانکی با مدل مشارکت چالش جدی پروژه خوابگاه‌های متأهلی استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، نشست شورای مسکن استان هرمزگان عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه به ریاست استاندار هرمزگان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

مهدی دوستی در روند بررسی مصوبات جلسه پیشین همچنان بررسی روند تأمین زمین در روستاهای فاقد اراضی مناسب را در صدر قرارداد و گفت: از51 روستای تکلیف شده به فرمانداران برای تأمین نیاز اراضی روستاها و آغاز فرایند الحاق، 19 روستا انجام شده و هنوز 31 روستای بلاتکلیف در استان داریم که باید فرمانداران با نظر مردم محلی نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

وی در بررسی روند احداث خوابگاه‌های دانشجویی استان تاکید داشت: استفاده از متراژهای ترکیبی 30 متری تا 55 متری متناسب برای دانشجویان مجرد، متأهل و متأهل دارای فرزند الگوی مناسبی است اما چالش جدی پروژه‌ها تعریف تسهیلات در مدل مشارکتی یعنی تسویه بعد از اتمام مرحله سفتکاری است که باید در سطح وزارت علوم حل شود.

استاندار هرمزگان همچنین آخرین فرصت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر بندرعباس، رودان و میناب را دهه‌ فجر 404 اعلام کرد و افزود: در پروژه‌های مسکن ملی بویژه در بستک، رودان و پیامبراعظم نیز که تا شهریور وارد مرحله نازک کاری می‌شوند مردم می توانند نسبت به خرید انشعاب برق اقدام کنند.

استاندار هرمزگان، پیشرفت امور زیربنایی با اولویت آب و برق را ضروری دانست و عنوان داشت:لازم است همزمان در جدول گزارشات پیشرفت پروژه‌ها به تفکیک شهرستان‌ها و براساس زمانبندی، این گزارش مهم نیز گنجانده و ارائه شود.

 انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین