Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از دماوند، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه که به همراه شماری از مقامات عالی قضایی و اجرایی در هفته منابع طبیعی، برای شرکت در شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال امروز وارد دماوند شده است، همچنین از آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست این شهرستان بازدید کرد.

رئیسی در ابتدای ورود به شهرستان دماوند با حضور در مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان شهدای هشت سال دفاع مقدس، از آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست منطقه بازدید کرد و پس از آن با حضور در فرمانداری شهرستان در شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال شرکت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام رئیسی امروز به صورت سرزده از دادگستری و دادسرای دماوند بازدید کرد و در جریان این بازدید، ضمن گفتگو با قضات و کارکنان دادگستری و دادسرای شهرستان دماوند، به برخی از درخواست‌ها و شکایات مراجعه کنندگان رسیدگی و دستور پیگیری برخی از پرونده‌ها را صادر کرد.

محمدتقی تقی زاده، دادستان شهرستان دماوند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: عمده تخلفات قانونی صورت می گیرد؛ بطور مثال در منطقه آویش به صورت واگذاری اراضی ملی و یا دشت مشاء و هشت بهشت به صورت مستثنیات، افرادی با قیمت ناچیز اقدام به خریداری اراضی نموده و زمانی که الحاق به بافت شهردای می شود، با صدها برابر افزایش قیمت طی سالیان گذشته سودهایی نصیب خود می کنند.

وی ادامه داد: مسئولیت این مناطق مربوط به شهرداری بوده که در سالهای گذشته هیچ اقدام و نظارتی صورت نگرفته است بطوری که اکنون توسعه یافته و اراضی کشاورزی از بین رفته است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه نیز گفت: تخلفات اولویت هایی دارد که باید اولویت ها را شناسایی و در هر مرحله ای که قرار دارد، برخورد صورت گیرد؛ همین امر موجب رفع تخلفات و پیشگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه جسارت انجام تخلف را باید از بین برد، ادامه داد: باید ابتدا با تخلفات بزرگ برخورد شود تا متخلفان کوچک حساب کار دستشان آید.

برچسب‌ها شهرستان دماوند مرکز رسانه قوه قضاییه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند مرکز رسانه قوه قضاییه قوه قضاییه شهرستان دماوند مرکز رسانه قوه قضاییه قوه قضاییه اخبار کنکور شهرستان دماوند قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیسی دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نچیروان ادریس مصطفی بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتی است؛ بارزانی در رأس هیئتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان سرزده به ادارات کل کار و راه و شهرسازی رفت
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت