Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر طرح ملی ایران قوی فمای سیستان و بلوچستان در سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در زاهدان مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با حضور آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، مسئولان اجرایی و مدیران کانون های فرهنگی  و هنری مساجد استان در بیت نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم 10 نفر از  مسئولان کانون های فرهنگی و هنری برتر در طرح ملی ایران قوی( فما) در سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

حمید سراوانی از مسجد قمربنی هاشم زابل، رضا ایمان فر از خاتم النبیاء نیمروز، احمد حیدری از کانون فرهنگی و هنری المهدی هامون، حجت الاسلام سهیل درویشی از کانون فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) زاهدان، عبدالستار حسین زهی از کانون فرهنگی و هنری عنفای خاش، مریم جهانتیغ از کانون فرهنگی و هنری سکینه زابل، حمید رضا صیادی از کانون فرهنگی و هنری بلال زاهدان، حجت الاسلام جواد سرخ کمان از کانون فرهنگی و هنری حضرت آل حضرت علی زاهدان، محمدعلی میرشکاری از کانون فرهنگی و هنری طالقانی و محمد اسلام ارباب از کانون فرهنگی و هنری مسجد ابراهیم خلیل الله سراوان در این مراسم با لوح سپاس و کارت هدیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیت نمایندگی کانون های فرهنگی و هنری مورد تقدیر قرار گرفتند کانون فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)