Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: در شرایطی که تحریم و مشکلات اقتصادی مردم را به تنگ آورده اگر مدیران با رفتار اشتباه موجب نارضایتی بیشتری شوند برکنار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آخرین جلسه ستاد رفع مواتع تولید روز سه شنبه به ریاست استاندار و با حضور عزیزالله افضلی رئیس سازمان صمت، قبادی معاون اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان در محل سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور که پیش از این جلسه در مرکز سامد حضور یافته و بیش از یک ساعت به صورت تلفنی به مشکلات مردم پاسخ داده بود گویا از یک شهروند که در گرفتن تسهیلات بانکی با سخت گیری بی مورد یکی از شعب بانکی مواجه شده بود وآنرا در ذهن داشت وقتی یک تولید کننده هم از سخت گیری بانک ملی انتقاد کرد که به بهانه کافی نبودن ضمانت بانکی نتوانسته اند تسهیلات بگیرند، برآشفت و با انتقاد شدید از سیستم بانکی اظهارداشت: چرا در دادن یک وام به شهروندان شهری و روستایی اینقدر سخت گیری و مانع تراشی می کنیم تا مردم منتقد و مخالف و بدبین شوند.

وی گفت: فردی که در شهر شال خانه دارد چرا باید برای گرفتن وام حتما از ایشان سند شهری درخواست کنند مگر چقدر تسهیلات می دهیم و کدام فردی می تواند سند شهری از قزوین بیاورد و آیا شال شهر نیست؟.

استاندار قزوین تصریح کرد: برخی مدیران به گونه ای رفتار کرده اند که مردم به رئیس جمهور، وزیر، استاندار، مدیر بدبین شده اند و برخی صبرشان لبریز شده و ناسزا می گویند و در این رفتار عصبی مردم همه ما مقصریم.

استاندار اتمام حجت کرد

استاندار قزوین که از بی توجهی به حل مشکلات مردم عصبانی بود اتمام حجت کرد و گفت: وام هایی که به مردم می دهید اذیت نکنید خانه روستایی با شهری فرقی ندارد و من اتمام حجت می کنم بانک ها موظفند سند روستایی و شهری را برای دادن وام پس از ارزشیابی کارشناسان قبول کنند و اگر مدیر بانکی مردم را سرگردان کرده و موجب نارضایتی شود باید از استان برود و نیازی به وی نداریم.

وی گفت: ما مدیران گاهی با رفتارهای غلط خودمان دشمن تراشی می کنیم و ریشه بسیاری از نارضایتی ها در همین رفتارهای سخت گیرانه برای مردم کم درآمد جامعه است. 

استاندار قزوین پس از طرح مشکل یکی از واحدهای صنعتی در خصوص پرداخت نشدن تسهیلات به بهانه کم بودن ضمانت بانکی گفت: مدیران و کارکنان بانکها باید درک درستی از ماهیت کار شرکتها و تولید داشته باشند و سخت گیری های بی مورد را کنار بگذارند زیرا بسیاری از مقررات دست و پا گیر داریم که در شرایط بحرانی کنونی جواب نمی دهد و حتما باید با نگاه مثبت و اصلاحی تصمیم بگیریم.

وی بیان کرد:  قاعده های غلطی در بانکها حاکم است که دست و پای تولید کننده را بسته و این موارد را به بانک مرکزی منتقل کرده ایم تا موانع برطرف شود تا یک واحد بزرگ به دلیل چگ برگشتی از دریافت خدمات محروم نشود.

استاندار قزوین تصریح کرد: مدیران باید با نگاه مثبت و رویکرد مردمی در جلسات تصمیم بگیرند زیرا کشور در شرایط عادی نیست که همه چیز بر اساس قانون باشد ما به مدیران جسور نیاز داریم که نگاه مردمی داشته باشند و به سمت مردم تصمیم بگیرند. 

جمالی پور یادآورشد: قسمتان می دهم مردم را ناراضی نکنید، به فکر حل مشکلات باشید، امروز هیچ رسالتی بجز گره گشایی از مشکلات مردم نداریم و هر جا قانون دست مدیر را بسته به من اطلاع دهید تا با حضور دستگاههای نظارتی و بازرسی آن را حل کنیم.

استاندار قزوین برای حل مشکلات چند واحد صنعتی و تولیدی در خصوص حل مشکلات پساب صنعتی، پرداخت تسهیلات و مطالبات نیروگاههای مقیاس کوچک، استمهال بانکی، دستور لازم را صادر کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قزوین حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی